Ahad, 5 Februari 2012

03 di dabong - Google Blog Search

03 di dabong - Google Blog Search


MyMassa: Strategi Militian PAS makan diri

Posted: 05 Feb 2012 06:36 AM PST


Hahaha! Kelakar betul apabila baca berita di atas. Macamana PAS boleh takut dengan budaya politik yang mereka sendiri bawa?!!
Ustaz Saidi dilanggar oleh sebuah kereta ketika pulang selepas berceramah di Dabong mengenai kesongsangan Nik Aziz. Beliau adalah salah seorang pemimpin yang rapat dengan Nik Aziz suatu ketika dahulu dan bertindak keluar parti setelah melihat dengan mata kepala sendiri bagaimana Nik Aziz menghalalkan ZINA semata-mata kerana takut kehilangan kuasa.
Itu belum cerita lagi bagaimana PAS mewujudkan kem-kem latihan di selatan Thai bagi melatih kader-kader mereka yang sanggup mati "berjihad". Mereka bukan setakat diajar berlawan, tetapi bagaimana menggunakan senjata api dan membuat bahan letupan. Kelompok inilah yang akan dikerahkan untuk turun bergasak dengan polis dalam setiap demo jalanan.
Itu belum cerita part puak-puak khawarij ini tegar melawan Raja-Raja Melayu. Kita tidak akan lupa sampai bila-bila macamana seorang khawarij boleh berbaring di atas jalan bagi mempertahankan Kerajaan Boneka DAP Perak suatu ketika dahulu.
Tetapi golongan ini bijak. Mereka pandai berlakon sedemikian rupa sehinggakan apabila mereka menumbuk orang, mereka akan buat orang percaya yang mereka sebenarnya sedang dibelasah!
Dan jika kita kembali kepada kes kebakaran dalam berita di atas, tidakkah pemimpin PAS tersebut percaya kepada Qada' dan Qadar ketentuan Allah SWT? Takkanlah semua benda ada kaitan dengan politik? Dan anda semua bayangkanlah, belum pun lagi pegang negeri Johor sudah kaya sampai macam itu, kalau berkuasa kelak, tidak tahulah...

Apa-apa sekalipun, orang PAS kini semakin takut mati dan kehilangan harta benda...Inilah yang Rasulullah SAW sebut sebagai WAHAN...
Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads