Sabtu, 31 Mac 2012

03 di machang - Google Blog Search

03 di machang - Google Blog Search


GANGGUAN AIR <b>DI MACHANG</b>, PASIR PUTIH DAN KOTA <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2012 01:00 AM PDT

GANGGUAN AIR DI MACHANG, PASIR PUTIH DAN KOTA BAHARU SABTU INI

0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

No of View :58
Sebagai Rakyat 1 Malaysia, Jum Bersatu Hati..Tak Yah Gaduh2

Di sini Di Himpunkan Kisah Pelik dan Lucu, Anda Pasti terhibur...

Dapatkan info terkini dengan klik link ini

KOTA BHARU: Jajahan Machang, Pasir Puteh dan beberapa kawasan di ibu negeri ini akan mengalami gangguan bekalan air berikutan kerja penyelenggaraan dan pemasangan pam di muka sauk di Loji Rawatan Air Merbau Chondong dalam tempoh tiga hari mulai Sabtu ini.

Eksekutif Hal Ehwal Pelanggan Air Kelantan Berhad (AKSB) Hazwan Hassan, berkata antara kawasan terlibat di jajahan Machang ialah Bandar Machang; Pulai Chondong; Labok; Universiti Teknologi Mara (UiTM) Machang; Padang Selising; Bukit Tiu; Banggol Petai; Kweng Hitam; Pangkal Meleret; Wakaf Bata; Paloh Rawa dan Kemuning.

Bagi jajahan Pasir Puteh kawasan terlibat ialah Bukit Bidang; Taman Sentosa; Alor Hijau; Selising Jeram; Dalam Rhu; Semerak; Tok Bali; Tualang Tinggi; Tasik Pauh; Kedai Menanti; Bukit Jawa; Bukit Tanah; Kampung Jerus; Bukit Abal; Sri Aman; Taman Kobena; Kampung Lepah; Kampung Berangan; Banggol; Telipot; Tualang Tinggi; Tasik Pauh; Kedai Menanti; Bukit Jawa; Bukit Tanah dan Kampung Jerus.

Kawasan terlibat di jajahan Kota Baharu pula ialah Kok Lanas dan kampung-kampung sekitarnya.

"AKSB akan menjalankan kerja-kerja penyelenggaraan dan pemasangan pam di muka sauk di Loji Rawatan Air Merbau Chondong untuk penambahbaikan perkhidmatan bekalan air kepada pengguna," katanya dalam kenyataan di sini, Khamis.

Katanya, kerja-kerja penyelenggaraan dan pemasangan pam itu dijangka dari pukul 8 pagi hingga 6 petang.

Menurutnya, bekalan air dijangka pulih secara berperingkat dalam tempoh tiga hari selepas kerja-kerja siap dijalankan di loji itu.

Katanya, untuk maklumat lanjut pengguna boleh menghubungi Pusat Talian Info (PINTAS) di talian 1300-88-2572 atau layari laman web AKSB di www.airkelantan.com.my.-BERNAMA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Gangguan bekalan air <b>di Machang</b>, Pasir Putih dan Kota Bharu |

Posted: 29 Mar 2012 12:27 AM PDT

KOTA BHARU: Jajahan Machang, Pasir Puteh dan beberapa kawasan di ibu negeri ini akan mengalami gangguan bekalan air berikutan kerja penyelenggaraan dan pemasangan pam di muka sauk di Loji Rawatan Air Merbau Chondong dalam tempoh tiga hari mulai Sabtu ini.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads