Rabu, 25 April 2012

03 di pasir puteh - Google Blog Search

03 di pasir puteh - Google Blog Search


GAMBAR .....ADAM ADLI KENA BAKAR <b>DI PASIR PUTEH</b> BEB <b>...</b>

Posted: 25 Apr 2012 06:12 AM PDT


BEGINI : Ramai Kaum Ibu Dan Bapa Bersama Anak-Anak Mereka Bertindak Mencabut Dan Bakar Gambar Serta Benner Si Adam Adli Yang Nak Datang Ceramah Disini (Pasir Putih).Menurut Kaum Ibu Dan Bapa,Tak Payah Datang Lah Kalau Nak Menghasut Anak-Anak Pasir Putih.Agenda Utama Kedatangan Budak Gila Nih Dapat Dihidu Oleh Orang Tua."Kami Nak Anak Kami Belajar,Dan Bukan Kurang Ajar",Antara Laungan Diiringi Asap Tebal Dan Hitam.Tahniah Dan Syabas Belaka.
Selepas Membakar Gambar Budak SiaL Tuh,Wakil Mak Bapak Terus Membuat Laporan Polis Dan Mengaku Bahawa,Tindakan Tesebut Dibuat Adalah Untuk Elakkan Minda Anak-Anak Mereka Yang Belajar Kini Terus Diracuni.Sebelum Geng Pakatan Rakyat Membuat Report,Orang Kampong Yang Awal-Awal Lagi Mengaku.Yang Itu Adalah Kerja Mereka.Tahniah.Baka Tok Janggut Memang Berani.

MyMassa: Kerana @AdamAdli, PAS <b>Pasir Puteh</b> LUMPUH <b>...</b>

Posted: 25 Apr 2012 06:11 PM PDT


Bukankah kami pernah katakan sebelum ini yang PAS semenjak bersekongkol dengan DAP dan kafir Harbi Ambiga ini, mereka sebenarnya menghampiri kemusnahan?!! Lihat sahaja apa yang berlaku di Pasir Puteh semalam. Habis lumpuh jentera Pemuda PAS kerana mereka sudah tidak sanggup lagi menjadi penchacai kafir harbi dan penutuh China Doll!
Sidang media yang asalnya dibuat bagi menjernihkan nama KP PAS daripada tuduhan mensabotaj kempen BERSIH 3.0, bertukar pula menjadi upacara keluar PAS dan masuk UMNO! Sebenarnya, Ustaz Saidi (kes ADUN berzina atas keretapi), bekas Ketua Keselamatan PAS Kelantan hanya ingin menyelamatkan rakannya daripada api fitnah, namun tanpa sesiapa menduga, secara spontan, rakannya tadi mengumumkan keluar daripada kabilah khawarij PAS dan kembali kepada perjuangan sebenar, iaitu UMNO.
Tahniah ustaz Saidi di atas kejayaan anda mengembalikan akidah ramai ahlul PAS yang telah jauh sesat terpesong! Hanya Allah SWT yang mampu membalasnya.

Menurut maklumat tempatan, dilaporkan wakil SUK telah dihantar untuk memujuk kembali KP PAS tersebut serta merta, namun segalanya sudah terlambat. Dan kerana kejadian semalam juga, diberitakan ADUN LIMBONGAN telah dimasukkan ke wad kerana serangan darah tinggi.
Diharap beliau akan menemui hidayah ketika dirawat di hospital. Insya Allah.
Berbalik kepada PAS Pasir Puteh, dengan "kembalinya" KPnya ke pangkuan UMNO, adalah dijangka juga mobilisasi penyokong PAS bagi menyertai Bersih 3.0 Sabtu ini akan menghadapi masalah yang besar. Ini adalah kerana KP tersebut beserta beberapa lagi KP lain sudah nekad hati untuk melawan arus kali ini berikutan tidak berpuas hati dengan tindakan Mursyidul Am dan saf kepimpinan mereka yang terus menerus redha membontoti agenda kuffar!
Ini merupakan satu AMARAN keras kepada PAS andainya parti tersebut masih lagi tegar untuk bersama agenda songsang fuckatan. Percayalah, hub kekuatan mereka di Kelantan sendiri akan dihancurkan terlebih dahulu menjelang PRU-13 ini sebelum mereka sempat berbuat apa-apa.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads