Rabu, 30 Mei 2012

03 di perupok - Google Blog Search

03 di perupok - Google Blog Search


BLOG KELANTAN: 03 <b>di perupok</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di perupok</b> - Google Blog Search

Posted: 18 Apr 2012 09:45 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Adun PAS <b>Perupok</b>???Errr macam mana pulak <b>...</b> - ISLAM FOR ALL....

Posted: 28 Feb 2012 07:43 PM PST

Adun PAS Perupok??? Errr macam mana pulak kita nak tentukan ini adalah Gambar Adun PAS Perupok? Rileks…..segala galanya akan di bongkarkan!!! Gambar yang pastinya Hangat Pecah Panggung lah beb gua cakap lu, emmm jangan kita lupa setiap yang di lakukan Adun perupok di lihat oleh masyarakat dan Takdir Allah yang maha Besar telah memberikan kami peluang untuk memperolehi Bukti bahawasanya Adun PAS Perupok memang Kaki Tino!!! Gambar SEBENAR Milik Adun PAS Perupok Akan kita Sebarkan walaupun mendapat tentangan dari pelbagai pihak yang cuba membayar Kami team Nadi Rakyat agar isu Adun PAS Perupok ini di diamkan dan di Halalkan. Kami Team Nadi Rakyat juga sudah bersiap sedia di atas segala kemungkinan yang berlaku sebagaimana isu Adun PAS Selising yang telah cuba melakukan tindakan luar batasan dengan melanggar dan Menetak Ustaz Saidi Saksi yang menangkap nya Berkhalwat di atas kereta Api. Sampai ke hari ini juga tidak ada tindakan yang di ambil oleh Adun PAS Selising dalam mengheretUstaz Saidi dan Kami team Nadi Rakyat ke Mahkamah…awat jadi lagu tu? Takut Pendedahan akan terus di bongkarkan? Kita ada Undang Undang. So jika nak Lawan maka Kita Lawan di Mahkamah!!! Siap Sedia Wahai Pejuang Pejuang Cyber Pro Kerajaan, Kita Akan BONGKAR Satu Lagi Siri MAKSIAT Yang DI Lakukan Pemimpin PAS. Buat Pejuang Cyber Pakatan Haram Terutama PAS, Sila Balas Pendedahan Kami Ini Jika Kami FITNAH. Namun Sebelum Menyerang Seeloknya Bertanyakan Kepada Adun PAS Perupok Akan Kebenarannya. Psssttt..Dasyat gambar nye….hebat juga Puak PAS ni…Rakus dan Gila Seks!!! Advertisement Share this: Facebook Twitter LinkedIn Email Print Like this: Like Be the first to like this post. Posted by Terompah Besi ™ on February 19, 2011 in Isu Politik. Leave a Comment About Terompah Besi ™ Socialize themselves to the local community, approachable and were brought to talk. Like to help those who need help and assistance and indirectly involved in the body of volunteers. Follow on Facebook. https://www.facebook.com/terompahbesi and Twitter: @terompahbesi or TB BlackBerry Messenger PIN No: 2268089C - Always Be Connected OnLine. View all posts by Terompah Besi ™ »

BLOG KELANTAN: 03 <b>di perupok</b> - Google Blog Search

Posted: 12 Apr 2012 09:52 AM PDT

URL Sumber Asal :-

CINTA ITU MENGASYIKKAN 1: BILA AGAMA KURANG DIDADA <b>...</b>

Posted: 11 Feb 2012 11:40 PM PST

Janda tiga anak Thailand ke tali gantung


SHAH ALAM - Seorang wanita warga Thailand dijatuhi hukuman gantung sampai mati oleh Mahkamah Tinggi di sini semalam selepas didapati bersalah mengedar dadah jenis kokain seberat 765.9 gram dengan cara menelannya dua tahun lepas.
Hakim Noor Azian Shaari menjatuhkan hukuman itu selepas berpuas hati bahawa pembelaan Raveeploy Sangkam, (gambar) 28, dari Bangkok gagal menimbulkan keraguan munasabah terhadap kes pendakwaan.
Dia didakwa melakukan kesalahan itu di tandas bilik Wad 6B, Hospital Serdang, di antara pukul 6.35 petang 5 November dan pukul 11.05 malam pada 8 November 2010.

Resort bertukar karaoke diserbu



INILAH resort yang diubah suai menjadi pusat karoake di Pantai Perupok, Bachok kelmarin.



BACHOK - Tidak serik. Tidak sampai sebulan selepas kali pertama diserbu, sebuah resort yang diubah suai menjadi pusat karaoke di Pantai Perupok dekat sini diserbu sekali lagi kerana didapati terus menjalankan kegiatan tersebut malam kelmarin.
Ketua Polis Daerah Bachok, Deputi Superintendan Ab. Rahim Che Ghani berkata, bertindak atas maklumat awam dan hasil risikan selama seminggu, sepasukan lapan anggota yang diketuai oleh Inspektor Mohd. Kamal Bawa menyerbu premis berkenaan pada pukul 12.10 malam.
Menurut beliau, dalam serbuan tersebut polis menahan enam orang pelanggan terdiri daripada empat lelaki dan dua perempuan berusia antara 19 hingga 51 tahun.
"Mereka yang ditahan termasuklah seorang guru dan dua pelajar termasuk salah seorang penuntut di sebuah kolej manakala yang lain merupakan nelayan dan peniaga.
"Ketika serbuan, terdapat tiga pelanggan termasuk seorang perempuan berada dalam sebuah bilik dan sedang menyanyi manakala tiga lagi juga termasuk seorang remaja perempuan berada di depan premis berkenaan dipercayai menunggu giliran untuk berkaraoke," kata beliau ketika dihubungi semalam.

Dua bayi maut akibat wabak AGE di Hilir Perak



HANG SOON melawat seorang daripada enam pesakit AGE yang sedang dirawat di Hospital Tapah semalam.



TAPAH – Sebanyak dua kematian akibat wabak Acute Gastroenteritis (AGE) atau penyakit berjangkit bawaan air dan makanan direkodkan di daerah Hilir Perak di sini.
Pengerusi Jawatankuasa Kesihatan, Alam Sekitar dan Sumber Manusia Perak, Datuk Dr. Mah Hang Soon berkata, dua kes tersebut membabitkan kanak-kanak masing-masing berusia 10 dan dua bulan pada minggu lalu.
Katanya, walaupun Jabatan Kesihatan Negeri (JKN) masih menyiasat punca sebenar kematian, pihaknya percaya ia disebabkan daripada renjatan akibat kekurangan air dalam badan.
"Kita tidak dapat buat spekulasi punca sebenar sama ada sebab bakteria atau virus kerana kedua-dua bayi berkenaan tidak pernah mendapatkan rawatan di klinik kesihatan kerajaan sebelum kematian," katanya selepas melawat pesakit-pesakit kes berkenaan di Hospital Tapah di sini semalam.

47 rumah rosak dilanda ribut



SEBUAH kereta rosak dihempap pokok durian akibat ribut di Kampung Padang Lalang, Nibong Tebal kelmarin.



NIBONG TEBAL - Sebanyak 47 rumah di beberapa kampung di sekitar kawasan Tasek di sini mengalami kerosakan teruk akibat dilanda ribut malam kelmarin.
Kawasan yang terlibat dalam kejadian selama 20 minit bermula pukul 8 malam itu ialah Kampung Tasek, Kampung Sekolah, Kampung Seberang Tasek, Kampung Padang Lalang, Kampung Kepala Gajah, Taman Puteri Gunung, Kampung Balik Bukit dan Kampung Sepulau.
Kejadian itu juga menyebabkan beberapa kereta dan motosikal rosak akibat dihempap bumbung dan pokok.
Bagaimanapun, tiada kehilangan jiwa dilaporkan.

Keluarga miskin terpaksa berlapar



RAHMATUNISA (dua dari kiri) memberi susu kepada anak bongsunya sambil diperhatikan Muhammad Nor (dua dari kanan) dan dua anak mereka di George Town semalam.



GEORGE TOWN - Kesempitan hidup menyebabkan sebuah keluarga yang tinggal di flat Sungai Pinang dekat sini kerap berlapar kerana kehabisan bekalan makanan.
Berikutan itu, Muhammad Nor Abdullah, 33, dan isterinya, Rahmatunisa Jeelani, 33, serta empat anak mereka yang berusia di antara dua hingga 15 tahun terpaksa mengharapkan sumbangan daripada jiran-jiran.
Malah, keluarga itu hanya menunggu masa untuk diusir keluar akibat tidak mampu membayar sewa rumah yang tertunggak sejak enam bulan lalu.
Rahmatunisa yang bekerja sebagai tukang cuci di sebuah bank di sini juga sedih apabila anak sulungnya, Muhammad Saiful Rahman, 15, terpaksa berhenti sekolah baru-baru ini disebabkan kekangan kewangan.
"Dengan pendapatan hanya RM500 sebulan, saya terpaksa menanggung semua perbelanjaan rumah kerana suami hanya mengambil upah menjaga gerai buah dengan gaji RM10 sehari," katanya di sini semalam.

Hamza hina Rasulullah ditangkap






KUALA LUMPUR - Seorang penulis Arab yang dikehendaki pihak berkuasa Arab Saudi kerana didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW akan dihantar pulang ke negara itu selepas proses dokumentasi terhadapnya selesai.
Mohammad Najeeb A. Kashgari atau lebih dikenali sebagai Hamza Kashgari, 23, ditahan pada pukul 9.40 pagi di balai berlepas Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KLIA) di Sepang kelmarin ketika dia mahu meninggalkan Malaysia.
Sebelum ditahan, dia yang merupakan kolumnis akhbar Al-Bilad di Arab Saudi dipercayai telah berada di negara ini sejak dua hingga tiga hari lalu selepas melarikan diri dari negaranya.
"Hamza ditahan polis negara ini atas permintaan pihak berkuasa Arab Saudi kerana didakwa menghina Islam dan Nabi Muhammad SAW pada sambutan Hari Maulidur Rasul baru-baru ini," kata satu sumber di sini semalam.

Artis tunai umrah


LEGA dan syukur Diva mendengar bila selebriti kita ramai yang mahu menunaikan umrah tahun ini. Tidak kira usia dan status, masing-masing punya masa tersendiri untuk mengerjakan ibadah dengan cara dan kudrat masing-masing.
Diva dengar antara artis yang akan mengerjakan umrah ialah Aizat, Noh, Altimet dan Youk Bunkface. Diva tumpang bangga kerana mereka ini muda-muda lagi dan sememangnya rajin bekerja.
Diva dengar, aktres cantik dan manis bertudung Irma Hasmie turut mengerjakan umrah buat kali ketiga. Begitu juga dengan Alyah yang akan menjejakkan kaki ke Tanah Suci. Diva tumpang gembira dan senyum. Semoga nanti sampai juga masa Diva untuk ke sana.

BLOG KELANTAN: 03 <b>di perupok</b> - Google Blog Search

Posted: 03 May 2012 09:06 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di perupok</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

Tinta Seorang Serikandi: Jalan-jalan...

Posted: 29 Apr 2012 09:46 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Latar Belakang Pendidikan, bermula dari Pra di Pasti Perupok,and then at Sek Rendah Perupok, and sambung di Maahad Amir Indera Petra and now study at UKM, Bangi dlm courses "The FaCulty of Educatione( Islamic of ...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads