Sabtu, 22 September 2012

03 di ketereh - Google Blog Search

03 di ketereh - Google Blog Search


Naib Ketua Pemuda UMNO <b>Ketereh</b> Ditemui Mati Dalam Kereta <b>...</b>

Posted: 02 Sep 2012 11:58 AM PDT

Presidan KAFA, Tan Sri Annuar Musa yang juga Ketua UMNO Bahagian Ketereh bersama dengan anak allahyarham semasa majlis pengkebumian di Ketereh.

KOTA BHARU – Naib Ketua Pemuda Umno Ketereh, Rosyuri Mat Rifin ditemui mati dalam kereta, dipercayai selepas menonton perlawanan bola sepak Piala Malaysia antara Kelantan dan Angkatan Tentera Malaysia (ATM) di Stadium Sultan Muhammad IV di sini, malam tadi.

Rosyuri Mat Rifin, 42, ditemui dalam keadaan duduk di bahagian pemandu oleh orang awam kira-kira jam 7 pagi tadi.

Allahyarham dipercayai menghidap kencing manis dan jantung.

Dalam pada itu, dipetik Bernama, Ketua Polis Daerah Kota Baharu ACP Azham Othman berkata, mayat Rosyuri ditemui orang ramai di dalam kenderaannya yang diletakkan di tepi jalan di simpang empat lorong belakang al-Quds Travel, di Wakaf Siku.

Katanya, menurut isteri si mati, Rosyuri yang ada bersamanya pada waktu maghrib memberitahunya yang dia hendak menonton bola sepak antara Kelantan dan ATM di Stadium Sultan Muhammad IV.

"Mangsa dipercayai meninggal dunia kira-kira pukul 11 malam tadi selepas menonton perlawanan bola sepak tersebut," katanya.

Azham berkata, mangsa yang beralamat di Kampung Binjai, Ketereh itu ditemui dengan kesan muntah, dan kes berkenaan diklasifikasi sebagai mati mengejut.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads