Sabtu, 3 November 2012

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


Hotel mewah <b>di Kota Bharu</b> Kelantan | Hotel di Kelantan

Posted: 29 Sep 2012 12:00 AM PDT

Hotel 4 5 bintang di Kelantan

Jika anda mempunyai bajet lebih dan ingin menginap di hotel mewah bertaraf 3, 4 dan 5 bintang di Kelantan, terdapat 5 buah hotel yang boleh dipilih di sekitar Kota Bharu.

Hotel-hotel ini merupakan hotel bertaraf antarabangsa dan sering menjadi pilihan pada mereka yang sukakan keselesan, layanan dan servis paling memuaskan. Juga menjadi pilihan organisasi mahupun jabatan mengadakan program serta kursus di sini.

Berikut kami senaraikan hotel mewah bertaraf 3, 4 dan 5 bintang yang boleh didapati di sekitar Kota Bharu, Kelantan.

Anda sangat digalakkan untuk membuat tempahan hotel secara online di laman web seperti Agoda kerana kadar online adalah lebih murah daripada walk-in dan tempah online adalah lebih mudah lagi menjimatkan.

Hotel Renaissance

Hotel Rennaisance Kota Bharu

Hotel Renaissance Kota Bharu, merupakan satu-satunya hotel bertaraf antarabangsa 5 bintang di Kelantan. Rekabentuk dan struktur bangunan 20 tingkat ini menunjukkan hotel ini sebagai mercu hotel mewah di Kelantan yang boleh dijadikan penginapan untuk pelbagai urusan.

Lihat maklumat lanjut dan tempah Hotel Renaissance secara online dengan kadar istimewa.


Hotel Grand Riverview

Hotel Grand Riverview

Hotel Grand Riverview merupakan hotel bertaraf 4 bintang yang terletak di tepi sungai Kelantan. Lokasinya yang sangat strategik di tepi sungai Kelantan adalah satu faktor yang menjadikan hotel ini sebagai pilihan kebanyakan pelancong.

Menginap di hotel ini membolehkan anda berjalan kaki sahaja untuk ke tempat menarik seperti Padang Merdeka, Kampung Kraftangan, Kota Ismail Petra, Tambatan Diraja dan banyak lagi. Baca review CutiKelantan.com untuk hotel ini.


Hotel New Pacific

Hotel New Pasific

Hotel New Pacific terletak di Jalan Pengkalan Chepa, tidak jauh dari bandar Kota Bharu. Kedudukan hotel ini membolehkan anda senang untuk akses ke Lapangan Terbang Sultan Ismail dan tempat-tempat menarik lain dengan menaiki kenderaan.

Lihat maklumat lanjut dan tempah Hotel New Pacific secara online dengan kadar istimewa.


Hotel Crown Garden

Hotel Crown Garden

Hotel Crown Garden yang bertaraf 3 bintang ini terletak agak strategik dan berdekatan dengan bandar Kota Bharu. Persekitaran hotel ini menarik dan kemudahan yang disediakan juga selesa.

Lihat maklumat lanjut dan tempah Hotel Crown Garden secara online dengan kadar istimewa.


Hotel Crystal Lodge

Hotel Crystal Lodge terletak berdekatan dengan Hotel Grand Riverview dan tidak mengadap Sungai Kelantan. Namun, hotel ini sentiasa menjadi pilihan di musim cuti sekolah kerana lokasinya yang tidak sibuk tidak seperti di tengah bandar Kota Bharu.

Lihat maklumat lanjut dan tempah Hotel Crystal Lodge secara online dengan kadar istimewa.

Setiap hotel yang dipaparkan di atas mempunyai keistimewaan tersendiri. Antara faktor lain yang menentukan pemilihan anda unuk menginap adalah seperti adanya kolam mandi, kemudahan parkir kenderaan, WiFi, Tv LCD/HD/LED dengan Astro ataupun satelit dan kafe retoran yang menyediakan pelbagai pilihan makanan.

Selamat Bercuti di Kelantan Darul Naim.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads