Ahad, 4 November 2012

03 di tumpat - Google Blog Search

03 di tumpat - Google Blog Search


Bahaya rumah tepi jalan , <b>di Tumpat</b> kereta rempuh ruang tamu <b>...</b>

Posted: 05 Sep 2012 08:17 PM PDT

Klik sini untuk dapat iPhone 5 dengan harga tak masuk akal !!

Di Tumpat , Kelantan, seorang budak lelaki berusia dua tahun yang sejak beberapa hari lalu sering bermain sambil mengibar Jalur Gemilang, maut dalam keadaan masih memegang bendera kebanggaan negara itu selepas dilanggar sebuah kereta yang terbabas sebelum merempuh rumah kedai milik datuknya, kelmarin.

Inilah bahaya buat rumah dekat dengan jalan utama ni ....

Dalam kejadian jam 5.30 petang di Kampung Dalam Rhu, di sini, mangsa, Adam Firdaus Mohd Shukri meninggal dunia ketika dalam perjalanan ke Hospital Tumpat akibat parah di kepala, badan serta patah tulang rusuk.

Sebelum kejadian, anak bongsu daripada tiga beradik itu bermain sambil memegang Jalur Gemilang di ruang tamu dengan diawasi ibunya, Nik Salwani Abdullah, 26, yang ketika itu menemani dua lagi anaknya, Shahrul Yuzy Faizal, 10, dan Mohd Ikhwan, 5, yang membuat kerja sekolah.

Tiba-tiba, sebuah Mercedes Benz 190E dipandu seorang lelaki berusia 60-an merempuh bahagian depan rumah kedai dan mangsa terseret bersama runtuhan konkrit dinding sebelum terbaring berlumuran darah di satu sudut ruang tamu.

Kanak-kanak itu diangkat neneknya, Aisyah Seberang, 55, ke luar rumah dan dibawa jiran ke Hospital Tumpat, tetapi disahkan sudah meninggal dunia.

Hurrm ...orang tua kalau bawa kereta  jaga-jaga ikut belakang dia , selalu bersantai-santai tak tau mana nak tuju . Bukan semua ye , tapi selalunya macam tu .

Mari sedekahkan Al-Fatihah untuk arwah . Berita penuh


Apa pendapat anda ? Jangan lupa bagi komen di bawah ni ...

Klik sini untuk dapat iPhone 5 dengan harga tak masuk akal !!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads