Rabu, 9 Januari 2013

03 di bachok - Google Blog Search

03 di bachok - Google Blog Search


pena berapi: ustaz nasha bertanding atas tiket bebas <b>di bachok</b>

Posted: 23 Dec 2012 01:10 AM PST

Salam buat semua..


1.Seperti dalam posting saya setahun yang lepas,semua mengatakan penulis telah mengeluarkan fitnah berkenaan perselisihan perjuangan antara Nik Aziz dan Nasha Mat Isa.Tapi hakikatnya seperti sudah diduga,Nik Aziz menjadi dalang sehingga Nasha Mat Isa telah ditendang keluar daripada kerusi Timbalan Presiden Pas dan diganti dengan Drebar Teksi Mat Sabu.



2.Mutakhir ini, Nasharudin Mat Isa telah banyak menimbulkan rasa kurang senang MB Kelantan sehingga timbul desakan untuk mengantikan calon baru untuk kerusi Parlimen Bachok yang kini disandang oleh Nasha Mat Isa.

3.Menurut Nasha sendiri,beliau akan tetap mempertahankan kerusi Parlimen Bachok bagi mendapatkan suara di Parlimen selepas Pilihanraya Umum Ke 13 nanti. Ketika ditanya tentang tiket parti yang akan ditanding beliau.Beliau berulang kali menyuarakan hasrat untuk menggunakan tiket BEBAS untuk tidak terikat dengan mana-mana parti politik selepas PRU 13.

4.Nasha cuma mengharapkan pengundi-pengundi Bachok melihat kembali pengorbanan yang beliau lakukan untuk Rakyat Bachok selama ini.Beliau dengan nada tegas menyatakan beliau akan tetap mempertahankan perjuangan Islam dalam memartabatkan Syiar Islam di bumi Malaysia khususnya.


Pena Berapi : Kafirkah Aku @ Kerajaan Perpaduang?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads