Ahad, 7 April 2013

03 di gaal kelantan - Google Blog Search

03 di gaal kelantan - Google Blog Search


BLOG KELANTAN: 03 <b>di gaal kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 14 Mar 2013 03:25 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

Perigi Timur: [FOTO] Kehadiran Tun M <b>Di Kelantan</b> Beri Tamparan <b>...</b>

Posted: 09 Mar 2013 06:11 AM PST

Kehadiran di luar jangkaan pada Majlis Perhimpunan Orang Kelantan Naik Angin yang telah berlangsung petang tadi di di Padang Sek.Men.Panglima Raja,Lemal,Pasir Mas.Kelantan. Hampir 20 ribu rakyat Kelantan hadir  memberi sokongan kepada kehadiran mantan Perdana Menteri Malaysia. 
Turut bersama hadir Idola rakyat Malaysia iaitu Ayahada Tun M & isteri Tun Siti Hasmah. Turut serta ialah YB Datuk Zulkifli Nordin dan YB Datuk Ibrahim Ali, Ahli Parlimen Pasir Mas. Ternyata orang Kelantan benar-benar naik angin dah untuk TAKIR dan TUKAR Rejim Pas Kelantan.
Kedengaran di sebelah pihak hijau pemimpin mereka ternganga mulut melihat ribuan rakyat Kelantan memberi sokongan yang tak berbelah bagi kepada Tun M dan pemimpin Umno yang lain. Tak perlu cerita panjang tetapi lihat bukti dari foto-foto di bawah dan tak perlu berkata apa-apa.
Nampaknya suasana kebangkitan rakyat Kelantan ini mungkin menjadikan Nik Aziz dengan Husam Jamnapari tidak boleh tidur lena malam ni. Barangkali terbayang-bayang di mata mereka berdua keramaian rakyat Kelantan yang hadir bersama Tun M .

Perigi Timur: [VIDEO] Kerana Tok Guru Calon Pas <b>Gaal</b> Sudah <b>...</b>

Posted: 11 Mar 2013 07:31 AM PDT


Bila UMNO/BN yang bagi dikatakan rasuah bila Pas yang bagi dinamakan sedekah, bermati -matian penganut ajaran agama Pas cuba menghalalkan perbuatan haram pemimpin mereka. 
Mana pergi surah & hadis tentang rasuah wahai penganut ajaran Pas yang selama ini dok berteriak sentiasa nak kenakan UMNO/BN, apakah dalam ajaran Pas rasuah sudah halal sejak berkahwin dengan kapir harbi dap. 
Lihatlah sendiri Menteri Besar Kelantan ini yang selama ini bertopengkan Islam tetapi mengamalkan "sogokan" bagi membeli undi. 
Ini bukan fitnah seperti pemimpin ajaran agama Pas selalu buat. Ini adalah fakta sudah terpampang bukti  depan mata, bertaubatlah wahai penganut Pas balik lah kepangkal jalan sesungguhnya Allah menerima akan taubat hambanya . 
Hari ini, tuduhan yang dilontarkan penyokong-penyokong PAS terkena pada pihak mereka sendiri apabila sebuah video yang menunjukkan bakal calon PAS di DUN Gaal membayar wang bernilai RM50 kepada peserta-peserta konvoi PAS tersebar di Youtube. 
Apa nak dihairankan kalau tok guru Pas boleh bagi derma a.k.a rasuah kepada orang Asli  semasa PRK Galas. Maka apa yang dilakukan oleh yb Pas ni bagi mereka betul dan tiada salah kerana Pas itu Islam, Islam itu Pas.

BLOG KELANTAN: 03 <b>di gaal kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Mar 2013 06:28 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

IPOH MALAY: Perubahan Iklim Beri Kesan <b>Di Kelantan</b>

Posted: 26 Feb 2013 04:36 AM PST

Majoriti rakyat Malaysia kurang peka dengan cuaca. Apatah lagi menilai perubahan iklim yang semakin heboh diperkatakan.

Bukti perubahan iklim kini memberi dampak kepada negara ini. Berdasarkan imej di bawah, adalah di luar kebiasaan untuk taburan hujan menjadi sebegitu tinggi dalam bulan yang sepatutnya dikategorikan sebagai bulan yang paling rendah taburan hujan di Kelantan.

Namun apa yang berlaku, sama-salah kita fikirkan.

KOTA BHARU 26 Feb. - Sembilan sekolah di Kelantan di sekitar Rantau Panjang akan ditutup esok akibat banjir yang turut melanda beberapa jajahan di negeri itu. Pengarah Jabatan Pelajaran Kelantan, Hussain...
BESUT 26 Feb. - Sekolah Kebangsaan (SK) Kampung La di Hulu Besut di sini terpaksa ditutup hari ini berikutan ramai pelajar dan gurunya tidak dapat hadir ke sekolah ekoran beberapa jalan ke sekolah itu dinaiki...

PASIR PUTEH 26 Feb. - Sebanyak 20 penduduk Kampung Daram Buaya, Gaal di sini terpaksa dipindahkan malam tadi selepas kediaman mereka ditenggelami banjir. Jurucakap Balai Bomba dan Penyelamat Pasir Puteh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads