Isnin, 1 April 2013

03 di rantau panjang - Google Blog Search

03 di rantau panjang - Google Blog Search


Perigi Timur: Serangan Terkini Skuad Tukar <b>Di Rantau Panjang</b> <b>...</b>

Posted: 24 Mar 2013 02:19 AM PDT

Semalam 23 Mac 2013 Skuad Kembara Tukar Rantau panjang (SKKTRP2013) telah mencatat sejarah apabila  2,000 buah motosikal yang disertai oleh lebih kurang 3,000 anak muda Rantau Panjang dan Kelab Penyokong The Red Warrior Rantau Panjang.
Pelepasan SKKTRP2013 dilalukan oleh YBhg. Dato Abdullah Mat Yasim (Pengerusi UMNO Bahagian Rantau Panjang) jam 2.30 petang.
Sebelum itu sedikit taklimat keselamatan disampaikan oleh AJK UMNO Bahagian dan kata-kata semangat yang berapi-api oleh Pengerusi TUKAR Kamaruddin Kasim. 
Perarakan ini juga disertai oleh 7 buah kereta dan 2 lori.Turut menarik perhatian SKKTRP2013 disertai oleh ahli Puteri UMNO Bahagian Rantau Panjang. SKKTRP2013 melalui Bukit Tuku-Jeram Perdah dan berkumpul di gelanggang futsal (TR Futsal) di Banggol Kulim untuk menunggu ketibaan YB Dato' Seri Mustapa Mohamed Pengerusi Perhubungan UMNO Negeri Kelantan bagi Merasmikan Pertandingan Futsal Antara DUN Rantau Panjang dan Majlis Penutup SKTRP2013 yang turut diiringi oleh Vateren-vateren UMNO dan ahli Ulama.
Tok Pa merakamkan jutaan tahniah dan syabas kepada anak muda di Rantau Panjang yang bersemangat untuk menentang rejim PAS. Tok Pa berharap Gerakan TUKAR akan terus membuat program seperti ini di peringkat DUN di seluruh Negeri Kelantan.
Bagi mempastikan kerajaan pas yang memerintah selama 23 tahun akan tergolek dan terserban di longkang kekalahan pada PRU13 nanti. Sesungguhnya Pas sudah berada di ambang kekalahan dan hanya menunggu masa untuk mengucapkan selamat tinggal atas pemerintahan mereka. 
Apa yang penting semangat kerjasama yang ditunjukkan oleh pemimpin Umno Kelantan sejak akhir-akhir ini memberi jalan selesa untuk Umno/BN Kelantan mengambil alih tampuk pemerintahan dari rejim Pas.
Jadikan PRU13 nanti sebagai peristiwa yang terbaik untuk menukar kerajaan Kelantan sekarang kepada kerajaan pimpinan Umno/BN. Kuasa memilih pemerintah berada di tangan rakyat Kelantan, pastikan PRU13 tidak berlalu sia-sia, tidak kira bila ia menjelma. Bijak memilih, negeri Kelantan akan maju setanding negeri-negeri pantai barat negara.

Pengedar Shaklee <b>di Rantau Panjang</b>, Selangor ~ Princess Fisya

Posted: 07 Mar 2013 06:39 AM PST

Pengedar Shaklee di Rantau Panjang, Selangor
Nama : Noran Amizah Mohd Yusof 
Alamat :NO 58 Jalan Genting 5/KU4, Taman Kembara 2, Rantau Panjang, 41300 Klang Selangor 
Area pick up : Klang, Shah Alam, Pahang (mana-mana yang berhampiran mengikut permintaan)

ahmadmaslan.com: Melawat mangsa banjir <b>di Rantau Panjang</b>

Posted: 01 Mar 2013 07:48 AM PST

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads