Rabu, 10 April 2013

03 di wakaf bharu - Google Blog Search

03 di wakaf bharu - Google Blog Search


BLOG KELANTAN: 03 <b>di wakaf bharu</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Apr 2013 07:13 PM PDT

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di wakaf bharu</b> - Google Blog Search

Posted: 01 Mar 2013 07:36 PM PST

Klik GAMBAR Dibawah Untuk Lebih Info
URL Sumber Asal :-

1 MALAYSIA: Gambar Ceramah UMNO...Gegarkan Bumi Kelantan <b>...</b>

Posted: 24 Feb 2013 06:30 AM PST

Ceramah UMNO di seluruh negeri Kelantan terus mendapat sambutan luar biasa. Baru-baru ini lebih 5000 orang hadir di ceramah UMNO di Pengkalan Chepa.Kelmarin, lebih 3000 orang hadir di ceramah PENDITA anjuran UMNO Wakaf Bharu di Kampung Kubang Palas, Wakaf Bharu. Ceramah disampaikan oleh Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat, Ustaz Rujhan. Turut hadir, Timbalan Ketua UMNO Bahagian Tumpat, Datuk Rosdi Ab. Aziz.Rakyat Kelantan dilihat berada dalam mood untuk menukar kerajaan PAS Kelantan. Momentum ini terbukti melalui siri-siri ceramah UMNO di seluruh Kelantan sejak beberapa bulan ini.
Jika dahulu ceramah UMNO selalunya hambar sambutannya, kini ceramah UMNO sering mendapat kehadiran luar biasa. Sebaliknya pula berlaku pada PAS apabila hampir setiap siri ceramah mereka tidak mendapat sambutan.PAS kini dilihat tidak mampu menarik ramai orang untuk hadir ke ceramah berkelompok mereka. PAS kini cuma mengharapkan program besar-besaran yang memerlukan pemimpin-pemimpin utama mereka untuk turun padang untuk menarik orang ramai ke ceramah mereka.

Lihat sambutan hebat ceramah UMNO di Wakaf Bharu kelmarin!

Sumber...SINI

TUKAR KELATE!: ADUN <b>Wakaf Bharu</b>, Che Abdullah bakal serang <b>...</b>

Posted: 29 Mar 2013 05:05 AM PDT


Dikhabarkan ADUN Wakaf Bharu, YB Hj. Che Abdullah Mat Nawi yang juga merupakan Exco Kerajaan PAS Negeri Kelantan bakal mengadakan satu sesi ceramah untuk membongkarkan siapakah Ustaz Rujhan Abdul Rahman.

Ustaz Rujhan Abdul Rahman merupakan Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat dan juga mewakili PENDiTA. Beliau kerap kali berceramah di pentas UMNO di seluruh Kelantan. Beliau juga banyak membuat pendedahan mengenai kelemahan-kelemahan yang ada dalam parti pembangkang terutamanya PAS.

Ceramah Ustaz Rujhan kini seringkali mendapat sambutan luar biasa. Baru-baru ini, ceramah PENDiTA di Pengkalan Chepa dihadiri oleh lebih 5000 orang, manakala lebih 3000 orang hadir di Wakaf Bharu.

PAS Kelantan sememangnya tidak senang duduk dengan sambutan luar biasa yang diterima UMNO yang juga dibantu oleh kehadiran Ustaz Rujhan.

Barangkali YB Hj. Che Abdullah Mat Nawi tidak menyangka UMNO mampu menarik lebih 3000 rakyat di Wakaf Bharu untuk hadir ke ceramah yang disampaikan oleh Ustaz Rujhan. Maka tidak hairan jika beliau akan menyerang peribadi Ustaz Rujhan untuk menangkis segala serangan oleh Ustaz Rujhan terhadap PAS Kelantan.

PAS kini dilihat ketandusan isu untuk mendapat sokongan rakyat sehingga terpaksa menyerang peribadi individu tertentu bagi menyemai kebencian dalam diri rakyat. Jika tergugat sekalipun, adalah tidak wajar untuk menyerang peribadi seseorang.

Tindakan menyerang peribadi dilihat sebagai langkah terakhir yang mampu diambil oleh PAS. Tindakan ini menampakkan bahawa PAS sudah mati akal untuk menjawab segala kritikan yang dilontarkan terhadap kepimpinan mereka.

Politik yang dibawa oleh PAS hari ini perlu ditolak oleh rakyat Kelantan!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads