Sabtu, 6 April 2013

di negeri kelantan - Google Blog Search

di negeri kelantan - Google Blog Search


PESTA SEKS MALAM <b>DI NEGERI KELANTAN</b> !!! NIK AZIZ BUAT <b>...</b>

Posted: 31 Mar 2013 01:00 PM PDT


Panas lagi sensasi!!  Pasti Nik Aziz sakit mata bila tengok video ini. Nak salahkan siapa tentang isu dalam video ini? Adakah Nik Aziz dan MPKB-BRI terlepas pandang atau tidak tahu pasal hal ini? 
Masih relevankah Kerajaan PAS Kelantan untuk memerintah negeri yang dipanggil Negeri Serambi Mekkah ini lagi? Maksiat berleluasa di sana sini. Adakah ini diakibatkan oleh kadar pengangguran yang tinggi di Kelantan?
Kita patut tolak fitnah yang ditaburkan PAS dan PR yang mengatakan bahawa jika BN merintah Kelantan, maka maksiat akan berleluasa. Kita lihat sekarang ini. Sudah 23 Tahun PAS merintah Kelantan, tetapi kadar maksiat semakin bercambah dan seolah-olah MPKB-BRI dan Kerajaan PAS Kelantan tidak buat kerja. 
Itulah PAS. Hanya pandai untuk menabur fitnah dan bermanis mulut kepada rakyat, tetapi akhirnya kain sendiri yang terselak. PAS hanya tahu menakutkan rakyat dengan mengeluarkan fatwa-fatwa politik yang ingin menarik pengundi,khususnya pengundi yang beragama Islam dan menanamkan sifat kebencian di dalam hati rakyat untuk menjauhi kerajaan.
Adakah ini yang diajarkan oleh Islam supaya benci membenci? Memang betul PAS sekarang sudah jauh terpesong. Memecat ulama dan menjemput 'artis politik' untuk memberi ceramah. Dari 'Negara Islam' berubah ke 'Negara Berkebajikan'.
PAS sepatutnya cermin diri sendiri dahulu sebelum menuding jari ke pihak lain. Kerajaan PAS Kelantan patut terima kegagalan mereka untuk memerintah Kelantan. Kita patut TUKAR kepada kerajaan yang jauh lebih baik dan berdedikasi. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads