Sabtu, 11 Mei 2013

03 di ketereh - Google Blog Search

03 di ketereh - Google Blog Search


Bicara Kelantan: CERAMAH ANWAR <b>DI KETEREH</b> XLAKU GADAI!

Posted: 27 Feb 2013 07:10 PM PST


Seperti yg diwar2kan diseluruh pelusuk negeri, Dato' Seri Anwar Ibrahim akan mengadakan jelajah fitnahnya di beberapa tempat di Kelantan.

Menurut sumber yg dipercayai, disemua tempat yg dihadiri beliau gagal menarik minat para rakyat utk trn mendengar kecuali mereka2 yg berjawatan dalam parti shj.

dan diakhir siri jelajah beliau adalah bertempat di Dewan Majlis Daerah Ketereh iaitu Ceramah Himpunan Pemuda. Pada asalnya ceramah itu spatutnya diadakan di Padang Majlis Daerah, tetapi trpaksa di pindahkan ke dalam dewan disebabkan Tuhan trnkan hujan yg amat lebat shingga menyebabkan seluruh padang ditakungi air, mungkin sbg petanda Dia tidak restui kehadiran Anwar ke bumi Kelantan.

Antara yg menarik pada majlis itu ialah pihak penganjur telah menyediakan nasi bungkus utk tetamu2 yg hadir (jarang2 dibuat). Dan kalo kita ingt kembali cercaan yg dibuat oleh pihak PAKATAN kpd kita adalah disetiap program BN disediakan jamuan utk menarik rakyat dtng. :)

Dan yg lg xtercapai dek akal adalah Cabutan Betuah berupa sebuah motosikal. Perkhh!! begitu terdesakkah mereka?!
Apa yg paling menarik perhatian BK adalah jumlah kehadiran yg hadir pada malam itu adalah amat2 tidak bersesuaian dgn title Anwar sbg "PM MALAYSIA". macamana blh org seperti Anwar disambut hanya oleh xsampai 500 org hadirin? Itu pun nasib baik telah di'cover' oleh penyokong2 dr Machang yg trpaksa bergegas follow Anwar slepas dia tamat ceramah di Machang.(menurut maklumat, penganjur di Ketereh tlh menalifon penganjur di Machang agar penyokong2 mereka di Machang datang ke Ketereh utk utk memenuhkan dewan yg kosong). Aduhh...
pukul 11.15 dewan xsampai separuh penuh... rujuk gmbr paling atas.. kesian Nuar.. mesti teruk YB Aziz Kadir, Ahli Parlimen PKR Ketereh kena marah dgn Nuar. :)
dan apa yg BK blh andaikan, kalau ikutkan siri-siri kegagalan program2 anjuran PAKATAN di Kelantan sejak akhir2 ini.. Isyallah akan ada perubahan yg berlaku dlm lanskap politik negeri Kelantan. Insyaallah.. yg penting itu CALON kasi pilih betul2.. heheh...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads