Rabu, 2 Oktober 2013

03 di tumpat - Google Blog Search

03 di tumpat - Google Blog Search


Majlis persandingan Abby Abadi <b>di Tumpat</b> seperti ala zaman 80-an <b>...</b>

Posted: 10 Sep 2013 07:46 AM PDT

Manis dan bahagia apabila lihat daripada foto-foto yang dimuat naik oleh Abby bersama suaminya yang di dalam laman Instgraram miliknya itu.

Abby Abadi Bersanding Ala 80-an Di Kampung Suami 

Jika pada tanggal 1 September lalu, Abby Abadi dan suami, Farhan telah selamat diraikan dalam majlis persandingan di kediamannya di sekitar ibu negara, kelmarin pasangan ini diraikan pula oleh keluarga pihak lelaki dalam satu majlis persandingan di kampung suaminya di Tumpat, Kelantan.

Meskipun pasangan ini bersanding dengan cara yang agak sederhana, tetapi terpancar kebahagiaan di wajah mereka apabila anak-anak Abby turut bersama meraikan.

Pasangan merpati dua sejoli itu mengenakan baju kurung dan baju Melayu rona hijau muda.
Malah, Abby juga sempat memberitahu bahawa baju yang dipakai ketika bersanding itu dibelinya sehari sebelum majlis kerana baju yang sepatutnya dipakai pada hari itu, tidak hadir dengan tudung.
Abby memberitahu lagi, walaupun gaya bajunya tampak seperti majlis perkahwinan zaman 80-an, namun dia sukakan persalinan itu.
Asalkan dia dapat memakai pakaian lengkap menutup aurat.
Selain gambar bersama anaknya, Abby sempat berkongsi gambar bersama keluarga besar suaminya di Kelantan.
Apa yang pasti, kita semua tumpang gembira dengan pasangan ini dan berharap agar perkahwinan mereka dapat kekal hingga hujung nyawa.
Semoga perkongsian artikel ini beri maklumat pada anda...
Anda dibenarkan ambil apa sahaja kandungan dalam blog ini.Happy blogging.

Selamat berbahagia Abby :)


" ); (function() { var nn = document.createElement('script'); nn.type = 'text/javascript'; nn.src = 'http://synad2.nuffnang.com.my/lr.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(nn, s.nextSibling); })();

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads