Isnin, 13 Januari 2014

03 di rantau panjang - Google Blog Search

03 di rantau panjang - Google Blog Search


Kebakaran <b>Di</b> Pasar Besar <b>Rantau Panjang</b> | Terbaek Network

Posted: 06 Jan 2014 05:28 PM PST

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang - Innalillahiiwainnailaihirojiun admin baru dapat berita berkenaan pasar besar rantau panjang berlakunya kebakaran besar yang mengakibatkan lebih daripada 100 peniaga yang mencari rezeki disitu.

Kebakaran yang berlaku pada 1pagi yang waktu orang sedang nenyak tidor, punca berlakunya datang dari gudang tempat simpan barang kilang yang berdekatan dengan pasar besar rantau panjang dan api cepat mara terus ke pasar besar dan tempat peniaga pun terlibat dalam kebakaran.

Admin pun tak tahu apa yang mengakibatkan belakunya kebakarang besar di pasar besar rantau panjang. Orang ramai yang terlibat semua telah berlari mencari tempat selamat dan barang niaga yang terlibat tidak dapat diselamatkan, Kebakarang yang belaku bomba dan polis masih lagi disiasat punca kebakaran.

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Harap semua peniaga dalam keadaan selamat dan tiada yang maut dalam kebakarang pasar besar rantau panjang kelantan itu. Admin berdoa kepada peniaga semua kuatkan semangat berdoa ada hikmah disebalik yang berlaku ini

Kita berdoa agar peniaga pasar besar rantau panjang kelantan sabar dan redha apa yang berlaku mungkin ini salah satu dugaan Allah untuk kita semua beringat akan kuasa Allah.

Kebakaran Di Pasar Besar Rantau Panjang

Sumbar daripada : fuh.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads