Selasa, 4 Februari 2014

03 di dabong - Google Blog Search

03 di dabong - Google Blog Search


Jawatan Kosong Majlis Daerah <b>Dabong</b> – 15 Januari 2014 <b>...</b>

Posted: 15 Jan 2014 12:00 AM PST

Permohonan adalah dipelawa daripada Warganegara Malaysia yang berkelayakan bagi memenuhi jawatan bagi mengisi kekosongan jawatan di Majlis Daerah Dabong seperti berikut (Klik untuk maklumat lanjut):

▶ Pembantu Penilaian Gred W17

jawatan kosong Majlis Daerah Dabong
Dabong ialah sebuah pekan kecil yang terletak di Gua Musang, Kelantan. Pekan ini terletak sejauh kira-kira 155 km dari Kota Bharu, ibu negeri Kelantan. Tempat lain yang berhampiran ialah Kemubu, Kuala Geris, Bukit Abu dan Kampung Durian Badak. Kawasan ini dikelilingi oleh bukit-bukau di utara,selatan, barat dan timur. Di barat daya terletaknya Gunung Stong ( 1422m ). Sungai yang mengalir di Dabong ialah Sungai Galas. Dari Dabong anda boleh pergi ke Gua Musang, Poring dan Cameron Highland melalui jalan raya yang agak sempit dan bahaya. Dabong terkenal di kalangan pelawat sebagai pintu masuk ke destinasi-destinasi ekopelancongan di Kelantan. Terdapat juga landasan keretapi melintasi kawasan Dabong dan berhenti di Stesen Keretapi Dabong.

Cara Memohon

Pemohon yang berminat mengisi jawatan kosong di Majlis Daerah Dabong perlu menggunakan borang Permohonan Jawatan MDD 2 berharga Rm3.00 yang boleh didapati di Pejabat Majlis Daerah Dabong, 18200 Dabong, Kelantan. Permohonan yang lengkap hendaklah dihantar kealamat seperti berikut:

Yang Dipertua,
Majlis Daerah Dabong,
18200 Dabong, Kelantan

Tarikh Tutup Permohonan : 15 Januari 2014

Like Facebook eJawatanKosong untuk mendapatkan maklumat kerja kosong terbaru 2013 di Kelantan & seluruh Malaysia. Jawatan Kosong Kerajaan & Swasta.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads