Ahad, 30 Mac 2014

03 di jeli kelantan - Google Blog Search

03 di jeli kelantan - Google Blog Search


TANAH <b>JELI KELANTAN</b>: TANAH UNTUK <b>DI</b> JUAL JAJAHAN <b>JELI</b>

Posted: 10 Mar 2014 01:06 PM PDT

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA,

Terutamanya saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada mereka yang telah membeli tanah-tanah yang di jual di sini dan telah di siarkan di blogspot ini.

Sukacitanya, saya mengumunkan kepada anda semua. Ada lagi beberapa lagi tanah untuk di jual di kawasan yang berdekatan Universiti Malaysia Kelantan dan juga Polikteknik Jeli.
Kepada mereka yang terlepas dulu. sekarang saya ada penyelesaian untuk isu itu.

Kawasan permandangan yang cantik jauh dari kesibukkan kota tetapi mempunyai pekan yang sedang membangun dan berdekatan dengan hub pendidikan seperti UMK,MRSM,POLITEKNIK & SEKOLAH-SEKOLAH ASRAMA PENUH.

JELI adalah sebuah bandar kecil dalam jajahan Kelantan,Malaysia. Pada tahun 2000, jangkaan populasi di Jeli mempunyai lebih 42,882 orang yang membina penempatan  di situ.

Bermulanya pada tahun 2011, terdiri daripada beberapa buah institusi pendidikan telah di bina di Jeli bagi menyahut seruan kerajaan untuk memajukan negeri Kelantan sebagai hub' pendidikan di pantai timur.Kini bagaikan cendawan tumbuh taman-taman perumahan telah di bangunkan bagi menampung kerancakkan ekonomi di Jajahan Jeli Kelantan.

Bagi menampung permindahan anak-anak jati kembali ke negeri Kelantan dan orang luar kini berada negeri itu, untuk mengajar anak-anak bangsa kita.Kerajaan telah berusaha menaik taraf daerah Jeli ini menjadi satu bandar pada masa depan. Ini akan memberi satu impak besar di kawasan tersebut dengan adanya pembangunan beberapa institusi pendididkan tinggi di Jeli. Antaranya Politeknik Jeli dan Universiti Malaysia Kelantan (UMK) ini akan  dapat menaikkan taraf ekonomi luar bandar kawasan tersebut. Kini, tanah-tanah orang kampung juga menjadi bernilai tinggi dengan adanya pembangunan yang sedang giat dijalankan dalam jangkaan 5 tahun lagi Jeli akan terkenal sebagai "Pintu Utama ke Utara dari Pantai Timur".

Baiklah berbalik kita kepada cerita kita pada tanah untuk di jual.

Saya siarkan di sini untuk tatapan dan pilihan ANDA semua. 

"Berminat jangan segan,jangan silu".Hubungi sahaja saya bila-bila masa dari jam 7 pg sehingga jam12 mlm.

Pilihan ANDA,keutamaan SAYA.

LOKASI LOT KEDAI BUKIT BUNGA PONDOK MODEN
PELAN CADANGAN LOT KEDAI BUKIT BUNGA PONDOK MODEN
TANAH GAHARU GUNUNG STONG UNTUK DI JUAL
SUDAH DI TERES. POKOK GAHARU BERUMUR 4 TAHUN. GAHARU GRED A.
TANAH GAHARU GUNUNG STONG DI BLOG 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads