Khamis, 6 Mac 2014

03 di tumpat - Google Blog Search

03 di tumpat - Google Blog Search


Kami <b>di Tumpat</b> | Wellzone Ventures System | Produk Kesihatan <b>...</b>

Posted: 26 Feb 2014 08:13 PM PST

[unable to retrieve full-text content]Wellzone Ventures System | Produk Kesihatan | Gout, Kencing Manis, Darah Tinggi » Kami di Tumpat. February 27, 2014. Temui Road Show kami di Tumpat Kelantan pada 1hb Mac 2014. Sebarang pertanyaan boleh terus berhubung ...

Terkini! Seorang nenek dibunuh <b>di Tumpat</b>, Kelantan - Kerabu <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2014 01:22 AM PST

Seorang nenek ditemui oleh cucunya dalam keadaan tidak bernyawa di kg kutan tumpat kelantan.

Mengikut sahabat di sana, mayat disyaki dibunuh.

Tunggu laporan seterusnya. Terima kasih kepada pemberi maklumat.

Artikel berkaitan SEMASA

Nenek dibunuh Dengan Kain Tuala, Coli Hilang <b>Di Tumpat</b> <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2014 03:34 PM PST

TUMPAT - Seorang nenek maut tercekik gigi palsu apabila mulutnya disumbat kain tuala oleh penjenayah yang merompak coli berkocek tempat mangsa menyimpan wang di Kampung Kutan Tengah, Wakaf Bharu di sini semalam.
Mayat Wan Meriam Wan Mahmood, 85, ditemui pada pukul 3.30 pagi dalam keadaan tidak berbaju manakala kain sarung dipakai terselak di atas katil di bilik tidur rumahnya oleh cucunya Mohd. Faizal Abdul Samad, 30.
Lebih menyedihkan coli berkocek yang selalu dipakai mangsa ketika tidur turut hilang bersama barang kemas berupa rantai leher, gelang emas dan telefon bimbit miliknya.
Cerita Mohd. Faizal, dia bergegas pulang dari sebuah gerai makan selepas curiga menerima dua kali panggilan telefon neneknya pada pukul 3.20 pagi.
"Kali pertama saya tidak sempat jawab panggilan itu dan kemudian menerima panggilan kali kedua. Ketika saya jawab panggilan kedua, tiada siapa yang bersuara.
"Saya berasa sangat curiga kerana nenek tidak pernah menggunakan telefon tersebut untuk membuat panggilan dan hanya digunakan untuk menerima panggilan," cerita Mohd. Faizal ketika ditemui di sini semalam. #sumber

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads