Isnin, 2 Jun 2014

03 di ketereh - Google Blog Search

03 di ketereh - Google Blog Search


Berita Terkini Kes Rogol 2 Wanita 38 Lelaki <b>Di</b> Kelantan | melvister <b>...</b>

Posted: 28 May 2014 07:09 PM PDT

Berita terkini kes rogol 2 pelajar wanita 38 lelaki di Kelantan. Kes melibatkan dua remaja bawah umur dirogol telah menggemparkan negara apatah lagi melibatkan 38 orang lelaki (perogol) dalam insiden berkenaan. Kejadian dipercayai berlaku pada 7.30 malam 20 Mei 2014 di sebuah rumah kosong di Ketereh Kelantan. Salah seorang daripada mangsa telah membuat laporan polis pada 26 Mei 2014 dan terbukti terdapat kesan koyakan pada kemaluan mangsa. Hasil siasatan polis terkini telah menahan kumpulan suspek yang merogol mangsa secara bergilir-gilir. Untuk info, kedua-dua mangsa adalah gadis berusia 15 tahun (pelajar Tingkatan 3) dan seorang lagi 17 tahun.

Gambar Mangsa Kes Rogol 38 Lelaki Di Kelantan

rogol

Nota: Identiti mangsa tidak didedahkan demi menjaga maruah dan masa depan pelajar berkenaan

Salinan Laporan Rasmi Polis Kes Rogol 38 Lelaki Di Kelantan

laporan-1laporan-2laporan-3

Kronologi Kes Rogol 2 Pelajar Perempuan 28 Lelaki Di Kelantan

20 Mei 2014: Dalam kejadian 7.30 petang itu, dua pelajar perempuan berusia 15 dan  17 tahun mendakwa dirogol secara bergilir-gilir oleh 38 lelaki di sebuah rumah kosong di ketereh Kelantan yang dijadikan tempat penagih dadah melepaskan gian.

26 Mei 2014: Hanya salah seorang daripada mangsa iaitu gadis yang berusia 15 tahun membuat laporan polis berhubung isu dirogol. Pengadu selesai jalani pemeriksaan dan laporan awal doktor dapati kesan koyakan lama. Hymen mangsa hanya tinggal sisa sahaja, dan diameter disifatkan boleh masukkan satu jari dengan mudah ke dalam vagina. Terdapat kesan geseran pada posterior fourchette dan kesan lebam pada labia minora genitalia mangsa. Terdapat juga kesan koyakan (anal fissure) pada jam 7 anus mangsa.

27 Mei 2014: Polis bertindak dan telah mendapat maklumat suspek yang dipercayai tinggal dikampung yang sama.

28 Mei 2014: Sekumpulan perogol (Suspek) telah ditahan reman polis bagi membantu siasatan. Suspek kes rogol juga dipercayai didalam pengaruh dadah. Kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan yang memperuntuk hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan jika sabit kesalahan.

Gambar Suspek Perogol Kini Ditahan Polis

kes-rogol-beramai-ramai

Gambar Lokasi Kejadian 38 Lelaki Rogol 2 Gadis Di Kelantan

lokasi 1lokasi 2

1 ulasan:

  1. 5 Tips to Make Money from Sports Betting Online
    5 Tips to Make Money from Sports Betting Online · Make Money from Sports Betting Online · Make Money หาเงินออนไลน์ from Sports Betting Online · Make Money From Sports Betting Online · Make Money

    BalasPadam

ads