Selasa, 7 Jun 2011

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search


Effa lOlilalO!: Hari-hari Terakhir <b>di</b> rumah merangkap <b>di Pengkalan</b> <b>...</b>

Posted: 16 May 2011 12:56 AM PDT

Seriously,rase sebak dah datang..Lebih-lebih lagi bila time tengah packing barang-barang or time beli barang.Betul! Sebak nak tinggalkan rumah dengan Kelantan.Macam-macam dah start pikir bila nak pergi nanti.Agak-agak aku homesick tak?? Osh..Senang je kut kalu nak elakkan aku daripada teringat-teringat kat rumah.Pastikan aku ade banyak keje sampai ke tengah malam sampaiakan esok hari then confirm aku xingat rumah.HAHAHA. Takpun asalkan aku rasa happy duk kat sana dah tak jadi masalah.Then, jangan kasi aku stress dengan aku menangis,confirm aku tak homesick!

Nak dipendekkan citer,minggu terakhir nie memang teramatlah sibuk.Tak lekang aku duk kat luar rumah.Memang kehulur kehilir.Hari nie dah hari Isnin.Lebih kurang ade 5 hari je lagi nak say bye kat semuanyalah.Bukan kat orang jelah..semua-semua..

Esok Selasa,aku nak jumpa bestie kat KbMall..Last dah tuu..seriously esok mesti hari yang paling touching kut..HAHAA..Drama Melayu kut ;P Hehehe..Tak pun hari yang paling seronok yang akan ingat sampai bila-bila.So antara dualah jawabnya:)

Rabu pulak maybe hari nie kut free.Means ada kat rumah satu hari.

Khamis.Yang nie dah last checklist.Tengok-ape-ape yang xdek,cari sampai dapat.And dah bagitahu nak makan Pizza Hut.So,maybe hari Khamis ni:)

Jumaat pulak singgah pergi rumah Tok Ayah dengan Tok Mek(nenek tiri)..Minta maaf dengan semua cousins kat kampung.Adeh! T_T Nak jugak borak kejap dengan cousin aku yang hensem tuu..congratelar sebab dapat UITM Machang buat pra-diploma dalam course Seni Lukis& Seni Bina.Respect sama lu..Nnati bila dah habis belajar,bolehlah kau design rumah impian aku yea :)

Sabtu pulak pergi rumah Nenek aku! Yea! Rindu giler dengan nenek aku yang cantik sampai sekarang nim.Bibir still merah lagi tau! Hahaa..Eh walaupun minggu lepas dah pergi tapi die suruh datang pulak minggu last nim..Haa!! Nak tengok puas-puaslar cucu kesayangan ni:) Nak jumpa pulak dah tak bulih hujung minggu sebab bila dah start sambung belajar time raye je kut baru dapatjumpa.:')

Ahad. Bertolak and selamat tinggal :')

p/s: start a new chapter of life :')

be strong and tough dear:')



Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads