Isnin, 6 Februari 2012

03 di jeli kelantan - Google Blog Search

03 di jeli kelantan - Google Blog Search


JOM JALAN MAKAN: <b>Jeli</b>, <b>Kelantan</b>

Posted: 19 Jan 2012 12:49 PM PST

Dari Sungai Golok, kami bejalan menyebrangi sungai ke Rantau Panjang, Kelantan. Kami berada di Jeli, Kelantan selama 2 malam untuk menghadiri kenduri kahwin kawan baik masa di UM dulu. Kali ni tak jalan sangat la, sibuk dengan persiapan kenduri, bejalan pun di sekitar Jeli je.


Di Jeli kami menginap di Jelita Inn, sebuah hotel bajet yg dimiliki oleh MRSM Jeli. Tempat ni agak strategik terletak di sebelah MRSM, di tingkat bawah ada kedai-kedai ala-ala R&R sementara tingkat atas pula dijadikan hotel. Bilik yg kami duduk rm50 semalam dan biliknya agak luas dan selesa tapi tak ada aircond. Tak perlu aircond tu, kat sini malam-malam sejuk...lagipun orang sponsor, dah ira bagus sangat dah...haha. Satu lagi jenis bilik ada aircond siap dengan ruang tamu yg luas (ala-ala bilik apartment) dan ada tv astro rm90 semalam, satu bilik muat ramai.
Sebahagian masa kat sini lepak rumah kenduri. Tolongnya tak seberapa, makan je banyak...haha


Kat Jeli ni ada satu pekan tempat membeli belah yg agak popular. Barang-barang kat sini seperti toto, teddybear, bantal, kain batik dan makanan sebahagian besar dari Thailand. Harga barang kat sini pun sangat murah, tak payah pgi rantau panajng pun.



Gambar-gambar kahwin...yg lain sibuk tumpang glamer...hahaha ::p
Full content generated by Get Full RSS.

Tanah Lot Getah <b>di Jeli Kelantan</b> RM170,000 - Iklan di Mudah <b>...</b>

Posted: 08 Jan 2012 05:33 AM PST

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera. 1Visi.com tampil dengan KONSEP BARU – Dengan motto "100% Bonus* 100% Free to Join" memberi ruang kepada semua pengguna INTERNET terutama kepada 8, 000, 000 pengguna FACEBOOK Malaysia. Menyahut seruan PM Malaysia, agar rakyat Malaysia mengguna Laman Social untuk membuat pasaran produk. TANPA MODAL, anda boleh sertai 1VISI dan mempromosikan laman web ini. 1Visi.com…


Full content generated by Get Full RSS.

Masyarakat Cina <b>Di Kelantan</b> Sokong BN

Posted: 05 Feb 2012 01:26 AM PST

JELI – Pengerusi Barisan Nasional (BN) Kelantan, Datuk Seri Mustapa Mohamed menafikan dakwaan pembangkang bahawa kaum Tionghua di negeri itu tidak akan menyokong parti berkenaan pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13).

Sebaliknya, kata beliau, pihaknya yakin bahawa  masyarakat Cina di negeri ini akan menyokong BN kerana perkara itu boleh dibuktikan melalui kehadiran besar masyarakat Cina dalam majlis yang diadakan BN di Kelantan.

"Masyarakat Cina hadir dengan jumlah yang begitu besar dalam satu majlis BN baru-baru ini, dan ini antara bukti sokongan mereka semakin meningkat di Kelantan.

"Pemimpin masyarakat Cina termasuk pemimpin badan bukan kerajaan (NGO) juga telah menyatakannya (sokongan kepada BN) beberapa hari lalu," katanya.

Beliau berkata demikian pada majlis Sambutan Maulidur Rasul peringkat Parlimen Jeli di Bukit Nangka di sini hari ini.

Mustapa seterusnya berkata, BN Kelantan juga yakin masyarakat Cina akan menyokong BN pada PRU13 kerana mahukan perubahan yang gagal dilaksanakan PAS selepas mentadbir Kelantan selama 22 tahun.

Mengulas perkara berkaitan, Mustapa yang juga Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri berkata berkata, beliau berharap ahli UMNO di Kelantan bersatu padu.

Menurutnya, UMNO bersedia menerima sesiapa sahaja yang mahu menyertai parti tonggak bangsa Melayu itu asalkan sanggup menerima dasar perjuangan parti tersebut.

Berita Berkaitan:

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads