Rabu, 1 Februari 2012

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


BEN ASHAARI: Bersantai <b>di Kota Bharu</b> , Kelantan .

Posted: 25 Jan 2012 06:08 AM PST

Meriah mlm mlm KB ni .. senantiasa penuh dgn org tak kira masa !! Bangunan semakin byk naik .. Tang mana mundurnya ? Air ? Aku rasa byk tmpt mengalami masalah ni dan  yg pasti mereka tak merungut pon ..

Ni bukan entri politik yer .. Cuma ada baiknya kita merasai pengalaman tersebut dr mempercayai bulat-bulat.. Dan aku yakin rakyat Kelantan bahagia dgn keadaan skg.. 


Published with Blogger-droid v2.0.4
Full content generated by Get Full RSS.

Myvi Terbang <b>Di Kota Bharu</b> | ! SUFFER8ZINE TERRITORY !

Posted: 11 Jan 2012 04:14 PM PST

Seorang jurujual nyaris maut selepas kereta jenis Perodua Myvi yang dipandunya terbabas sebelum 'terbang' ke atas sebuah van yang diletakkan di tepi jalan. Ketua Polis Daerah Kota Bharu berkata, kejadian tersebut berlaku kira-kira pukul 7.50 pagi semalam (11/1/12) di Jalan Long Yunus, Kota Bharu ketika mangsa sedang dalam perjalanan ke tempat kerja.
Kejadian tersebut berlaku apabila tayar kiri bahagian hadapan kereta yang dipandu seorang lelaki berusia 30 tahun tiba-tiba pancit menyebabkan dia hilang kawalan. Kereta tersebut kemudian terbabas dan merempuh longgokan batu dan pasir sebelum melayang ke atas sebuah van jenis Ford yang diletakkan berhampiran deretan kedai. Mangsa dibantu orang ramai keluar dari keretanya di atas van itu dan hanya mengalami kecederaan ringan.

Adakah anda menyukai post ini? Sila link kembali ke artikel ini dengan menyalin kod-kod di bawah.

HTML link code:
BB link code:
Full content generated by Get Full RSS.

Nazira&#39;s Secret Garden: Laskar Pelangi <b>di Kota Bharu</b>

Posted: 15 Jan 2012 04:03 AM PST

Assalamualaikum..

Air Sungai Kelantan sudah melimpah! Di pantai barat pasti panas terik ya, kami di sini sejak berbulan dulu masih hujan tanpa henti... Semalam pergi kota bharu, menyaksikan air sungai sangat ngeri!!

Jalan utama yang selalu aku lalu ambil dan hantar anak sekolah sudah ditutup kerana air sudah naik.. Pagi tadi kalut la gi sana sini cari jalan nak buat U Turn.. Akhirnya pakai saja jalan besar.. Apa nak buat.. Sudah terdesak!

Petang tadi cuaca agak baik. Namun hujan tetap turun sekejap di kala mentari petang menyinari cahayanya.. Maka, terbentuklah pelangi. Bukan satu, tetapi dua!

Lama tak tengok pelangi....

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads