Jumaat, 27 April 2012

03 di kok lanas - Google Blog Search

03 di kok lanas - Google Blog Search


PAPISMA Cawangan Kelantan: PAPISMA Kelantan <b>Di Kok Lanas</b>

Posted: 18 Apr 2012 12:14 AM PDT

13-14 April 2012 - Semangat kesukarelawanan dan gotong royong didalam mengadakan sesuatu majlis kian pudar di kalangan masyarakat kita pada hari ini. Masing-masing sibuk menjalankan aktiviti harian sehinggakan mengabaikkan hak-hak kejirananan.

Pada hari Jumaat (13hb) yang lepas, PAPISMA Kelantan dijemput mengadakan sesi khidmat kesihatan secara percuma sempena Program Kemasyarakatan " Bekwoh@Dataran Ilmu" yang telah dianjurkan oleh penduduk Kg. Baloh, Kok Lanas. Kehadiran penduduk kampung ke program ini adalah menggalakkan.

Bagi melincinkan atucara pemeriksaan kesihatan, sebanyak dua kaunter saringan dan dua kaunter rujukan doktor telah diadakan sempena program tersebut. Dianggarkan seramai 200 orang penduduk telah melakukan ujian pemeriksaan kesihatan percuma ini.

Pada 14 April 2012 PAPISMA Kelantan telah dijemput mengadakan pemeriksaan kesihatan secara percuma bersempena dengan program Cakna D' Kok Lanas. Program ini diadakan bertempat di Perkarangan Surau Taman Pinggiran Atira, Kok Lanas.

Kehadiran pengunjung ke khemah pemeriksaan kesihatan adalah menggalakkan. Para pengungjung tidak kisah beratur panjang bagi mendapatkan khidmat kesihatan serta nasihat daripada rombongan PAPISMA Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads