Jumaat, 20 April 2012

03 di pasir mas - Google Blog Search

03 di pasir mas - Google Blog Search


BUDAK PENGSAN 12 JAM AKIBAT DIPANAH PETIR <b>DI PASIR MAS</b> <b>...</b>

Posted: 19 Apr 2012 04:04 AM PDT

Inilah bahayanya kalau berada diluar rumah ketika hujan. Benda yang tak dijangka tapi boleh jadi sesuatu yang tak di sangka. Antara bahaya ketika hujan ialah kilat/ petir. Boleh menyebabkan kematian tu. Nasib menyebelahi kanak-kanak di Pasir Mas, Kelantan, apabila beliau pengsan 12 jam akibat terkena panahan petir.

Seperti yang dilaporkan, Mohd Khairul Mohd Rosdi, 9, pengsan 12 jam selepas terkenan panahan petir ketika hujan lebat di Kampung Kolam, Tok Uban dan turut cedera di belakang telinga kiri dan dirawat di Hospital Lati, Pasir Mas. Kejadian pada jam 3.30 petang itu turut menyebabkan nenek, kakak dan seorang adiknya, yang ketika itu berehat di beranda rumah mereka terpelanting apabila panahan petir itu mengenai sebantang tiang berhampiran tempat mereka duduk. Adik Mohd Khairul dikhabarkan sedar dari pengsan kira-kira jam 3 pagi tadi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tags: , , , , , , , , , , ,

Category: ADMIN

About the Author ()

Cuba Menjadikan AMMBOI DOT COM Sebagai Laman Blog Perkongsian Pelbagai Maklumat Untuk Tatapan Bersama. Sudi-Sudikanlah Follow Dan Like Page Rakan Ammboi Untuk Mengikuti Perkembangan Isu Semasa Yang Terkini Lagi Terbaik Dari AMMBOI DOT COM! [Info Mungkin Dipetik Dari Beberapa Sumber Yang Dinyatakan | Sebarang Masalah Hubungi : amri0868@gmail.com]

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads