Jumaat, 6 Julai 2012

03 di rantau panjang - Google Blog Search

03 di rantau panjang - Google Blog Search


apa kes: Geng Nuar <b>Rantau Panjang</b> Penyamun perogol bersiri <b>...</b>

Posted: 04 Jul 2012 06:08 AM PDT


gambar hiasan


Polis memburu dua suspek ahli kumpulan Geng Nuar Rantau Panjang yang dipercayai terbabit dalam kes rogol dan samun penuntut di institusi pengajian tinggi awam (IPTA) sekitar negeri ini.

Kejadian pertama berlaku pada 25 Jun lalu apabila seorang penuntut wanita yang sedang bertemu dengan teman lelakinya di sebuah kompleks kerajaan diculik dan dilarikan oleh empat lelaki kira-kira jam 1 pagi.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Zahedi Ayob berkata, kumpulan terbabit yang menaiki sebuah kereta jenis Toyota Vios membawa mangsa ke sebuah rumah papan di Rantau Panjang, Klang sebelum dirogol bergilir-gilir dan kemudiannya disamun.

Menurutnya, kejadian kedua berlaku pada 29 Jun lalu kira-kira jam 11 malam, apabila seorang penuntut IPTA sekitar Shah Alam dirogol dan disamun ketika dalam perjalanan untuk membeli makanan.

Menurutnya, suspek turut merogol mangsa dua kali sebelum meninggalkannya dan susulan laporan dibuat, sepasukan anggota Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Shah Alam berjaya menahan seorang suspek dipercayai terlibat dalam kes tersebut-SH

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads