Rabu, 22 Mei 2013

03 di gua musang - Google Blog Search

03 di gua musang - Google Blog Search


Ku Li Menang Besar <b>Di Gua Musang</b> - MyNewsHub

Posted: 05 May 2013 10:42 AM PDT

Tengku Razaleigh Hamzah

GUA MUSANG – Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah berjaya mempertahankan kerusinya dengan majoriti besar.

Beliau memperolehi 21,367 undi manakala lawannya juga seorang veteran PAS, Datuk Wan Abdul Rahim Wan Abdullah hanya mendapat 12,954 undi.

Majoriti yang dimenangi oleh Ku Li ialah 8,413 undi. – mStar Online

Iklan Teks:
PERINGATAN: Mynewshub tidak bertanggungjawab terhadap komen yang diutarakan dalam laman ini. Ia pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads