Selasa, 10 September 2013

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


Kijang tumbang <b>di Kota Bharu</b>, hari keempat penuh kontroversi

Posted: 31 Aug 2013 08:23 PM PDT

Keputusan penuh kejutan, atau penuh kontroversi? Begitulah persoalan yang bermain di benak fikiran peminat bolasepak tempatan apabila saingan Matchday 4 Piala Malaysia menyaksikan beberapa keputusan di luar dugaan termasuklah kemenangan Lions XII di Stadium Jalan Besar yang 'dibantu' pengadil perlawanan.

Ketika juara bertahan, Kelantan dikejutkan dengan kekalahan 2-3 di laman sendiri kepada Negeri Sembilan, Terengganu turut mencuri tumpuan apabila gol minit akhir Khairul Ramadhan membantu mereka menewaskan Pahang 2-1, tatkala JDT pula dikejutkan dengan kekalahan 1-2 kepada T-Team di laman sendiri.

Kedah yang mencatat tiga keputusan seri sebelum ini pula 'dengan mudah' diratah 4-0 oleh Sarawak, namun perlawanan yang paling hebat diperkatakan adalah antara Lions dan Perak yang mana pengadil, Nafeez Wahab tidak mengesahkan atau 'membatalkan' gol jaringan Paulo Rangel yang dilihat sudah melepasi garisan gol sebelum diselamatkan penjaga gol Lions.

Keputusan lain matchday 4 :

Kumpulan A :

ATM 4-1 Johor
Selangor 1-1 Sime Darby

Kumpulan B
JDT 1-2 T-Team
Felda 1-0 PKNS

Kumpulan C

Kelantan 2-3 Negeri Sembilan
Terengganu 2-1 Pahang

Kumpulan D

Lions 2-1 Perak
Sarawak 4-0 Kedah

(6 GAMBAR)Nora Danish Manis Bertudung <b>Di Kota Bharu</b> |

Posted: 07 Jun 2013 04:27 AM PDT


Masuk kandang kambing mengembek, masuk kandang lembu mengelembu. Abang Nara suka dengan Nora Danish kerana berpegang dengan peribahasa ini. Menghormati undang-undang dan rakyat negeri Kelantan, Nora Danish telah tampil bertudung ketika menghadiri sebuah majlis di Kota Bharu.

nora danish

Sikap menghormati dan memahami Nora Danish ini harus dicontohi oleh kesemua artis-artis tempatan. Pasti peminat Nora Danish makin menghormati dan kagum dengan sikap yang ditunjukkan olehnya. Rakyat Kelantan pun pasti bertambah sayang pada Nora Danish.

telekung

P.S: Telekung travel ini terbaik sangat jika anda ingin pergi berjalan-jalan. Mudah dibawa, kecil dan ringan. Boleh masuk dalam handbag dengan mudah. Hanya RM29 sahaja. Pelbagai saiz boleh didapati. Layari Facebook Gudang.My untuk info lanjut.

nora danish

4 lagi gambar Nora Danish manis bertudung di Kota Bharu dengan membaca artikel ini sepenuhnya. Kredit gambar Instagram Nora Danish.

P.S: Toyota Corolla untuk pasaran Amerika Syarikat dilancarkan

nora danish
nora danish
nora danish
nora danish

Baca Yang Ini Pulak:-


MONTERO: VIDEO : KEBAKARAN <b>DI</b> KG SIREH <b>KOTA BHARU</b>

Posted: 06 Sep 2013 12:52 AM PDT

Tujuh buah rumah yang terletak kira-kira 100 meter dari Kediaman Rasmi Menteri Besar Kelantan di Kampung Sireh Bawah Lembah di sini hangus terbakar. 
Dalam kejadian kira-kira pukul 11.50 pagi, 6 Sept. api marak dengan begitu pantas disebabkan hampir kesemua rumah terbabit diperbuat daripada kayu disamping cuaca panas terik. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads