Rabu, 16 Oktober 2013

di negeri kelantan - Google Blog Search

di negeri kelantan - Google Blog Search


aiSkELim: Senarai Bridal <b>di negeri Kelantan</b>.

Posted: 16 Sep 2013 08:24 AM PDT

Malam ini ada sedikit masa untuk update blog. Hehe.
Bukan busy sangat pun, cuma malas yang banyak.
Ada beberapa entry yang masih pending, masih berada dalam folder draft. Huhu. Ampun..Kawan baik kahwin haritu pun belum sempat nak buat review. Haha. Semangat sangat. Dah berbulan dah rasanya.:p
Ok, berbalik kepada tajuk asal entry. Kat bawah ni aku listkan senarai bridal yang ada kat Kelantan ni.Ada yang aku letak no. phone ada yang takde. Pandai-pandai la cari sendiri eh. Yang ada no phone tu sebenarnya yang aku dah short listed kan untuk rujukan aku sendiri. Hehe. Maklum ah, aku juga nak kahwin oii..In Shaa Allah, semoga Allah permudahkan urusannya.
5)Qaseh Inspire Bridal/Tel:017-9000322 (Pelamin unik, English deco)
7)Lovely Bridal/Lokasi:Pasir Mas/(Harga pakej berpatutan, sangat sesuai untuk pengantin bajet macam aku , hehe).
8)Jasliee Bridal Kota Bharu/Lokasi: Wakaf Baru/(make up cantik)
9)Andam Sri Kota/Lokasi:Wakaf Baru
11)N Bride Couture/Lokasi:Telipot/(Kedai Mak Lieuniey :p)/(makeup cantik sehhh)
12)Jai Harharah Bridal/(highly recommended if your money also high high..Haha)/(Pelamin cantik gila)
14)Dhiya Pengantin/Lokasi:Pasir Mas/Tel:013-9822556
15)Lascaponsa Bridal/Lokasi:Pasir Mas.
16)Sue Sweettouchgallery/(Highly recommended)/(Make up A+++++)
19)Nina Bridal/tel:0129556434/0199933713/Lokasi:Kubang Kerian dekat balai polis.
21)Julianie Bridal/tel:)13-2001594/(Pakej tunang serendah RM400)
23)Thalia Bridal Kelantan
24)Kak Long Sri Pengantin/(makeup cantik)
25)Tisha Bridal/Lokasi:Bachok
29)Rin Suzana/Lokasi:Dekat Tesco lembah sireh sebelah Era Nona/Tel:010-9022180(Pelamin cantik)
30)Iena Bridal/Tel:010-3444131(Pelamin cantik gila nak mampppp**, hehe)
33)Gaya Anggun Bridal/Tel:013-9675211/(Baju boleh tahan)
35)Renjis Bridal/Tel:013-9866033
37)Sn Busana Jelita Bridal
40)Anita Bridal/Lokasi:Wakaf Baru
41)Kak Na Astana Pengantin
42)Iwan Fancy/(Make up cantik, baju cantik, pelamin cantik, semua cantiklah dengan syarat ongkosnya mau cantik jugak ya, hehe)
43)Bibi Pengantin Kelantan/Lokasi:Pasir Mas
44)Embungarden Bridal/Lokasi:Tanah Merah
45)Butik Pengantin Jaa Bridal/Tel:010-5715941
46)Seri Kenali Pengantin/Lokasi:Kota Bharu
48)Shazie Bridal/Tel:011-19411159
50)Iedda Bridal Kota Bharu
52)Kiki Shaqie Bridal/Tel:011-6891926
56)Singgahsana Bridal-Semua cantik
57) Aswah Bridal
Actually ada banyak lagi bridal kat kelantan, kalau aku nak list kan kesemuanya maunya krem tangan aku nak taip kan. Haha.
Untuk keterangan lanjut, bolehlah search sendiri dengan pakcik google, mahupun facebook.
Minta maaflah, tak larat aku nak link-kan satu-satu bridal, cari sendiri ok. Taip je nama bridal berkenaan confirm dapat.
Setakat ini sajalah dulu. Hopefully sedikit sebanyak dapat membantu bakal pengantin di luar sana.
Eh, jap. Sebenarnya aku tengah cari blogger bride to be dari kelantan. Manalah tahu dapat kongsi information kan. Ada sesiapa tahu tak? Kalau ada, boleh tak (please) tinggalkan link kat ruangan komen.Haha. Terima Kasih, jasamu ku kenang walau kita tak pernah bersua muka.hihik :p (bajet macam ada orang baca blog aku dan nak jawap soalan ni, puii sangat ah) Haha.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads