Sabtu, 16 November 2013

03 di pasir puteh - Google Blog Search

03 di pasir puteh - Google Blog Search


blog Amir: Pengedar Shaklee <b>di Pasir Puteh</b>, Kelantan dan Besut <b>...</b>

Posted: 11 Nov 2013 11:25 PM PST

ramai yang tidak tahu saya buat bisnes shaklee dari rumah sebenarnya. sebab saya seorang yang sesangat pemalu. saya hanya buat shaklee melalui blog dan facebook semata-mata dan alhamdulillah sudah berjaya capai income 4 angka. bonus 4 angka nanti 15hb nanti saya kongsikan yer. siap sekali dengan bukti printscreen account Maybank saya sekali. niat saya bukan nak berbangga-bangga tapi saya nak orang diluar sana buka mata yang shaklee ni memang boleh buat duit jika buat betul-betul dan focus. kalau buat main-main memang income pun main-main.
kalau buat perbandingan dengan orang lain. income yang saya dapat ini takdalah banyak mana pun. tapi saya rasa puas sebab saya takperlu guna banyak modal pun untuk start bisnes shaklee. modal untuk start bisnes shaklee ni hanyalah rm75 untuk yuran keahlian seumur hidup bagi mereka yang tinggal di semenanjung Malaysia atau rm85 bagi mereka yang tinggal di sabah/sarawak. ok sangat bagi saya sebab saya hanya buat dari rumah. takperlu sewa kedai. takperlu jumpa orang kerana mostly saya poskan jer. tiap-tiap hari pergi post office. haha. kalau rasa malas sangat, suruh Shaklee poskan pon boleh.
kalau ada yang berminat untuk buat bisnes shaklee dan join bersama team Amir Hawa Health & Beauty, boleh cepat-cepat SMS/Whatsapp 019 495 1082 ye. bagi yang berminat nak serious dalam shaklee saya boleh tunjukkan jalan. yang selebihnya usaha anda sendiri. sebab tu saya kata. dalam shaklee, siapa usaha lebih dia yang akan dapat lebih. bagi yang nak jadi ahli untuk makan sendiri pon boleh daftar dengan saya.
saya merupakan pengedar sah Shaklee di Kampung Dalam Rhu, Pasir Puteh. tapi bagi yang tinggal dekat-dekat boleh la walk in terus masuk rumah saya. heee. boleh beli Shaklee cash and carry terus tapi kena call atau sms saya terlebih dahulu la yer. number saya 019 495 1082. untuk check produk yang awak nak tu ada stock di rumah saya ataupun tidak. tapi insyaAllah ada. heee.
mesti ada juga yang sibuk bekerja kan. jangan risau. anda boleh juga mendapatkan produk shaklee ini. saya menggunakan courier Poslaju dalam proses pengeposan barang. dalam 1 - 2 hari anda akan menerima barang tersebut terus sampai ke muka pintu rumah anda ataupun pejabat anda.
perniagaan Shaklee ini didaftarkan atas Syarikat Amir Hawa Health & Beauty (002274194-A) jadi jangan ragu-ragu untuk berurusan dengan kami dan melakukan pembelian kerana kami merupakan pengedar Shaklee yang sah (ID 1003456)
untuk maklumat lanjut mengenai keahlian shaklee / pembelian produk / jana pendapatan 4-5 angka dari rumah boleh berhubung dengan saya melalui

WhatsApp : +6019 495 1082
Facebook  :  Amir Awang
Email        : akhiamir.cz@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads