Khamis, 30 Jun 2011

03 di machang - Google Blog Search

03 di machang - Google Blog Search


Maharaja Lawak Sepah Akan Berlawak <b>Di Machang</b> | KelantanFC - Gomo <b>...</b>

Posted: 30 Jun 2011 12:00 AM PDT

Kemeriahan Karnival The Red Warriors di Padang SMK Machang makin dirasai setelah juara Maharaja Lawak b_250_200_16777215_0_http___2.bp.blogspot.com__diPGZ-oQJCw_SZ14j6DvzAI_AAAAAAAAHQE_wLjpjSauhy8_s1600_sepah.jpgpertama kumpulan Sepah akan turut dibawa ke program bersama perdana menteri ini. Pelbagai acara istimewa disusun rapi pihak penganjur bagi memastikan karnival ini mendapat sambutan ramai dan menarik perhatian barisan kepimpinan negara yang hadir untuk terus berbakti kepada rakyat Kelantan dan kemajuan bolasepak Kelantan.

Selain pada kumpulan Sepah, pengunjung juga akan dihiburkan band indie anak Kelantan Secretype yang popular dengan lagu kombinasi Ultra Kelate The Red Mania pada pukul 2 petang. Rekaan stadium baru idaman semua peminat The Red Warriors turut dipamerkan buat julung kali untuk tatapan perdana menteri dan seluruh rakyat Kelantan.

Maghilah pakat gi kelih replika stadium baru, kumpulan Sepah dan Band Secretype ni……..

260945_100001870036702_894260_q.jpgTan Sri Annuar Musa :MAHARAJA LAWAK DAN BAND SECRETYPE AKAN TURUT MERIAHKAN ACARA TRW BERSAMA YAB PM JAM 2PTG 2 July DI MACHANG…DATANG DGN MEMAKAI JERSEY TRW….anda munkin memenangi hadiah!!!

ANDA INGIN MELIHAT GAMBARAN ARKITEK/REKABENTUK DAN LOKASI STADIUM BOLASEPAK BARU KLATE DAN KAMPUS ALHAMRA RED WARRIORS ACADEMY?….KUNJUNGILAH GERAI PAMERAN TRW DI KARNIVAL TRW MACHANG PD HARI SABTU 2 July…..YAB PM AKAN TURUT MELIHATNYA…TQ PM!!…ATAS KEPEDULIAN DAN TERUS CAKNA PD TRW…..

Sokong Bia Bijok, Napok Bijok, Betindok Bijok, Main Bijok, Bijok Sokmo…..Gomo Kelate Gomo

Related posts:

  1. Perdana Menteri Dijangka Rasmi Karnival The Red Warriors di Machang
  2. Sepah Dibuang @ Membuang Diri?
  3. Karnival Hari Keluarga The Red Warriors Akan Turut Disertai Penaja Rasmi
  4. Kelantan Akan Pertahankan Misi Ke Final
  5. Tiada Kompromi Dan Akan Terus Didakwa
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads