Khamis, 23 Jun 2011

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search


DIGI BROADBAND <b>PENGKALAN CHEPA</b>

Posted: 23 Jun 2011 05:57 AM PDT

Pengkalan Chepa ialah kawasan yang adanya sekolah, Maktab Perguruan Kota Bharu (MPKB), Universiti Malaysia Kelantan, Penjara dan lain-lain. Tapi signal broadband kat situ punya lah macam hampeh.

Awal minggu ni aku pergi la situ, salah satu jabatan kerajaan juga. Jabatan kerajaan ni pun satu hal.. sekarang ni era Wifi dah, tapi situ tak ada wifi. Jadi terpaksalah aku guna Digi Broadband aku.  Tapi Digi pun kiok hidup segan mati tak mahu.

digi broadband pengkalan chepa

Rugi 2 hari aku dek internet slow tahap gaban.

Di kawasan yang ada institusi pengajian tinggi sepatutnya diberi kemudahan internet percuma dan laju. Itu pendapat aku la. Ni tak, dalam FELDA dan Jeli tu laju gila-gila pulak, padahal budak-budak situ duk guna main game je. Hampes.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads