Selasa, 19 Julai 2011

03 di gaal kelantan - Google Blog Search

03 di gaal kelantan - Google Blog Search


QALAM KEHIDUPAN: Kena Ramai Blogger aktif <b>di</b> kawasan Pasir Puteh....

Posted: 16 Jul 2011 11:12 AM PDT

'Round' punya 'round'... terjumpalah blogger yang aktif kawasan asal aku, Pasir Puteh, Kelantan. Bagus blogger ni, tapi aku tak tahu sama ada dia ni lebih senior daripada aku ataupun junior daripada aku.

Banyak cerita-cerita aku boleh korek daripadanya, paparannya simple, hanya berbekalkan kamera foto biasa, dan lebih istimewa dia boleh masuk dalam banyak kawasan PAS ataupun BN. Hebat..!!! Semuanya berdasarkan perspektif dia dan bagi aku, bagus untuk tahu pemikiran orang atas pagar.

ADUN Gaal, Limbongan dan sekelilingnya kena ambil cakna orang sebegini untuk terus membela nasib kawasan Pasir Puteh khasnya dan Kelantan amnya. Runsing betul aku dengan pengundi-pengundi kawasan Kelantan ni, apa tidaknya, aku sekarang di perantauan bukannya selalu balik.

Mahu lihat sendiri kekuatan dan kelemahan PAS di tanah tumpah darahku...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads