Selasa, 2 Ogos 2011

di negeri kelantan - Google Blog Search

di negeri kelantan - Google Blog Search


Life is full of beauty :): Papan Tanda <b>di Negeri Kelantan</b>

Posted: 01 Aug 2011 01:39 AM PDT

Selamat Berpuasa buat semua.. ^^,
Macam mane first day puasa? Kebulur habis kan.. huahaha
Sakit kepala sebab banyak sangat tidur.. ~ ~ ~
Berbalik kepada tajuk entri. Kebanyakkan papan tanda kedai atau syarikat atau apa2 je mesti akan ada tulisan jawi walaupun satu huruf.. Itulah yang dapat aku tengok bila ke Bandar Kota Bharu. 

Kadang2 tu jenuh nak mengeja tulisan jawi ni kalau tak tengok tulisan rumi dia.. Sabar je la...

Papan iklan di Kelantan juga wajib pakai tudung bagi perempuan.. Nak tergelak pun ada bila tengok artis yang tak pakai tudung pun boleh pakai tudung bila dalam papan iklan di Kelantan..


Sekian, Wassalam... :) Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads