Isnin, 3 Oktober 2011

03 di demit kelantan - Google Blog Search

03 di demit kelantan - Google Blog Search


THE FLYING KICK: PAS Umpama Pelacur Yang Tidak Lagi Tahu <b>...</b>

Posted: 30 Sep 2011 04:30 AM PDT

PAS tak perlukan DAP dan PKR utk terus kekal di Kelantan dan Kedah..malah utk menakluk negeri2 yg majoritinya adalah penduduknya berbangsa Melayu juga tak memerlukan DAP dan PKR.

Jika DAP gitu tegas utk meletakkan jawatan secara beramai2 semata2 utk menunjukkan ketegasan dan ketetapan mereka tidak bersetuju perlaksanaan hudud..DAP kebanyakannya yakni hampir semua adalah dari kalangan org2 kapir sanggup gadaikan kepentingan dunia mereka demi menunjukkan betapa tegasnya mereka pada prinsip perjuangan mereka. DAP juga tidak bertolak ansur apa2 pun atau mengorban mana2 prinsip perjuangan mereka sebagai syarat menumbuhkan PAKATAN..DAP tidak pernah berganjak walau 1 inci pun..

Ketegasan DAP dalam memelihara prinsip perjuangan adalah kualiti yg sepatutnya ada pada org2 beriman..khususnya pada para ulamak. Walaupun apa pun yg berlaku, tidak berganjak sedikit pun..semada kalah atau menang..semada hilang kuasa dan pangkat..semada hilang harta dan kekayaan.

PAS yg kononnya parti org2 yg beriman dan dipimpin oleh barisan ulamak ( tak pasti jika hari ni PAS masih dipimpin oleh barisan ulamak- walaupun jelas tapi tetap ni lah yg dikempenkan-PAS pempinan Ulamak)..telah memalukan agama dan bangsa. Jika DAP leh ugut utk letak jawatan beramai2..ngapa pempin2 PAS tak berani..apakah pempin2 PAS yg dikatakan para ulamak ni lebih mencintai dunia dari pempin2 DAP?? pelik ni....Jika pempin2 DAP begitu teguh pendirian mereka ngapa pempin2 PAS yg dikatakan ulamak ni gitu kerdil dan goyah sekali!!! Ni kah waris2 Tok Kenali, dan Tok Ku Paloh..nikah yg berani ngaku waris para ambiya'????Para nabi diugut dan diancam malah didera utk tinggalkan perintah2 Allah swt tapi para nabi tetap tidak berganjak walaupun nyawa bercerai dari badan...begitu teguh sekali!!!

Dimana mujahid2 PAS..apa dah jadi? Mana takbir2 keras yg diperlaungkan..mana kalimah2 tauhid yg dilaungkan..mana ucapan2 syahid, kononnya sanggup mati kerana agama? Mana!!! Mana!! MANA!!! MANA!!!! Tok Guru kamu diperlekeh..Ostad MB Kedah diperlekeh..Perjuangan PAS tu sendiri diperlekeh ngan kata2 baik " Kami menghormati PAS tapi tak setuju hudud"......APA ni!!!...leh telan ke???

Apakah mujahid2 PAS hanya berani brdemo dibelakang Ambiga??? Apakah mujahid2 PAS hanya berani syahid kerana kes kemaluan Anwar? Apakah mujahid2 PAS hanya berani kerana isu dakwat kekal? Apakah mujahid2 PAS hanya berani berkokok?? perjuangan sekadar berkokok sahaja? Apakah mujahid2 PAS hanya berani ngan polis2 dan UMNO saja tapi tak berani menghadapi kaum kuffar?

Belang keberanian dan semangat cinta agama PAS semakin jelas hari ni...

PAS..jika PAKATAN menang pada PRU13 sekalipun (ramai perkatakan PAKATAN mempunyai peluang yg besar menguasai PUSAT) ..tetap juga PAS diibarat melukut ditepi gantang!! jadi tempat mengesat kaki je..Takkanlah gitu sekali terdesak PAS semata2 utk jadi sebahagian dari pemerintah dan 2,3 kerusi di PUTRAJAYA. Kenanglah agama..kenanglah ahli2 PAS tu sendiri..

Ulunglah sendirian...dan tetap teguh ngan perjuangan amar ma'aruf nahi mungkar, walaupun tidak memiliki satu kerusi pun dimana2 dewan..

Politik Harian: Isu Johor: Lim Guan Eng Kantoi Menipu!

Posted: 27 Sep 2011 04:50 AM PDT


Dahlah Pembohong, Lim Guan Eng DAP Bongkak dan Sombong pula! Baca ayat yang digariskan di bawah. Ini bukan sumber dari TV3 tetapi daripada sumber Malaysiakini yang cuba mempertahankan penipuan Guan Eng. Kesimpulan ayat tersebut memberi maksud yang sama bahawa Guan Eng telah memburukkan Johor di mata pelabur. Hendak nafi apa lagi Guan Eng?
Sepatutnya Guan Eng saman Malaysiakini bukan Bernama dan TV3. Ini bukan kali pertama Guan Eng cakap berbelit. Dalam isu khutbah Jumaat, Guan Eng tipu. Dalam isu duit lumba kuda, taktik pembohongan yang sama digunakan Guan Eng.

Memang layak Guan Eng dilayak lidah bercabang dalam beberapa isu yang lain termasuklah kes ucapannya menghina Johor sebagai tempat tidak selamat. Kes jenayah berlaku merentas sempadan negeri, ianya adalah satu tanggungjawab bersama untuk diselesaikan. Malah di Pulau Pinang pun ada kes jenayah (baca sini). Di Kelantan yang banyak kes HIV/AIDS, hendak disalahkan siapa pula? Salahkan pihak yang telah mentadbir selama 21 tahun tersebut?

Baca lagi di blog Angin Perubahan

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads