Isnin, 10 Oktober 2011

03 di kok lanas - Google Blog Search

03 di kok lanas - Google Blog Search


DUNIAKU - Rashidah Ibrahim: Gambar Raya Aidilfitri 2011 <b>di</b> <b>...</b>

Posted: 29 Sep 2011 07:15 AM PDT

Assalamualaikum buat kawan-kawan maya yang tersinggah di blog saya ni..

Setelah sebulan berlalu, saya baru ada masa untuk memasukkan gambar kenangan raya. Gambar-gambar ini dirakam sewaktu menyambut raya di kampung suami di Kelantan. Mula-mula ingin beraya di kampung orang tua saya sahaja di Pahang, tetapi di saat akhir kami ubah fikiran untuk balik ke Kelantan. Kedua-dua ibu dan bapa mertua saya sudah meninggal. Arwah emak mertua yg saya panggil Mok, sempat membina rumah batu ini untuk ditinggalkan kepada anak bongsunya, Mok Su Nab. Dengan terbinanya ia, lenyaplah daripada pandangan rumah asal daripada kayu.

Pakaian raya tahun ini bertemakan oren.. saja tak pilih warna 'sebiji' sama, agar tidak kelihatan seperti kumpulan boria. Warna baju Melayu Si Dia dan Izat lari sikit, tetapi tak apalah asalkan tonanya seakan...

Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads