Selasa, 5 Jun 2012

03 di jeli kelantan - Google Blog Search

03 di jeli kelantan - Google Blog Search


BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 16 Apr 2012 11:38 AM PDT

URL Sumber Asal :-

MAJLIS PERJUMPAAN KSU BERSAMA ANGGOTA RELA NEGERI <b>...</b>

Posted: 15 Apr 2012 07:22 AM PDT

Jeli, 14 April 2012 – Satu majlis Perjumpaan Ikatan Relawan Rakyat Malaysia bersama Y.Bhg Tan Sri Mahmood Bin Adam, Ketua Setiausaha Kementerian Dalam Negeri telah diatur bersempena dengan lawatan kerja Tan Sri KSU ke Kelantan.

Dalam ucapannya, beliau berharap agar anggota RELA yang ada bersama-sama KDN membantu menjaga keselamatan dan kesejahteraan Negara. Dalam majlis yang sama Tan Sri KSU turut berkesempatan untuk memakaikan Pangkat Kehormat RELA kepada Y.Bhg Dato' Makhtar Bin Mustapha, Pengarah Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP) Negeri Kelantan.

Hadir sama Dato' Mustafa Bin Haji Ibrahim, Ketua Pengarah RELA Malaysia dan juga rombongan-rombongan dari setiap jabatan yang terlibat.

,

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 02 Mar 2012 02:52 PM PST

URL Sumber Asal :-

GAMBAR BANNER KEPERLIAN MENYAMBUT PM NAJIB KE <b>JELI</b> <b>...</b>

Posted: 02 Mar 2012 02:53 PM PST

Najib Kena Perli Dengan Rakyat Kelantan

Gambar banner di ambil di kawasan jeli, kelantan 2 Mac 2012 tempat di mana Najib akan mengadakan pertemuan dengan rakyat kelantan 2/3/2012. Dan banner di atas disediakan untuk menyambut kehadiran Najib ke jeli, kelantan 2 Mac 2012.

KREDIT GAMBAR AMENOWORLD.BLOGSPOT.COM

Rating: 0.0/10 (0 votes cast)

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 29 Feb 2012 12:00 AM PST

[unable to retrieve full-text content]Khidmat masyarakat PS1 Di Jeli. Program khidmat masyarakat PS1 HUSM di Sekolah Kebangsaan Gemang Jeli Kelantan. Program ini di anjurkan oleh PPD Jeli. Program ini bermula dari jam 8 pagi hingga 2 petang.

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 30 Apr 2012 12:00 AM PDT

URL Sumber Asal :-

BLOG KELANTAN: 03 <b>di jeli kelantan</b> - Google Blog Search

Posted: 26 Apr 2012 11:26 AM PDT

URL Sumber Asal :-

~lAgenDa bUdAK L@nGKawI~: kEm KePImpInan <b>Di jeLI</b> (<b>KELANTAN</b>)

Posted: 22 Apr 2012 10:19 PM PDT

uhu...hidop brsama family angkat....Pertama kali join progrm mcam ni..hehe...pikiaq bnyk kali gak sblom nk p tu..boleh ka ku ni nk dok ngn fmily yg langsung xknal?kat tmpt org?uhu...tmpt yg xprnh ku jejak langsung spnjng idop 19 taun ni...sampai2 ja mmg xboleh nk kata pa la bila dh dpt maa baru kn..uhu...sedih jugak sbb satu rumah sorang kn...law dua org tu insyallah oky lg...ni ku sorng ja dlm umah tu...adoi...msj ja keja ku bila smpai umah mk angkat tuh..huhu...msj ngn spa?ngn spa g si MR.B ngn kak aini ni la..uhu...xdak spa dh la yg dkt ngn ku time tu..yg ku taw nk msj ngn depa ni ja...nk ilngkn rsa sdih tu kn...tq kak q sbb pham keadaan n sudi tman msj smpai trtidoq..uhu...dok lam umah tu nk ckp pown segan..xtaw la pasai pa..mk angkat baek ja...ayh angkat apath lgi...ahaha...
nk antq kat mak kn...uhu...nk tngok ank2 dia..ahaha

Bukhary Mamat: karnival sains & inovasi <b>di</b> mrsm <b>jeli kelantan</b> (part 1)

Posted: 22 Apr 2012 01:43 AM PDT

pada 13 hari bulan 4 yang lalu, pihak kolej komuniti telah mengadakan lawatan sambil belajar di mrsm jeli kelantan, sempena karnival sains & inovasi pemacu transformasi. karnival ini berlangsung selama 2hari 1 malam. karnival yang membabitkan 20 wakil pelajar kolej komuniti kuantan. termasuk saya, dan beberapa wakil sekolah smart kuantan telah mengikuti karnival ini.... pihak kolej komuniti dan pihak wakil sekolah smart menjadi wakil kontinjen bagi negeri pahang...
pada bagi jumaat yang lepas... pihak kolej komuniti berkumpul di depan padang kolej komuniti bagi menunggu ketibaan bas yang akan membawa kami ke negeri kelantan.... pada mulanya terasa malas hendak pergi, tapi atas desakan pensyarah dan rakan2 akhirnya kami bersetuju untuk ke kelantan....  hampir setengah jam barulah bas sampai...
tepat jam 1 petang kami berhenti di masjid kuala terengganu bagi menunaikan solat jumaat, setelah selesai solat jumaat kami akhirnya berangkat semula...  perjalanan yang memakan masa hampir lapan jam itu telah membuatkan kami kepenatan dan tertidur seketikan dalam bas.... setelah sampai kami dikejutkan oleh konduktor bas.... mulanya kami terkejut apabila kami dikehendaki bermalan di pondok jeli.... tapi apabila diberitahu oleh roy selaku ketua kami yang tempat itu agak kurang selesa, pensyarah kami en. imie telah bersependapat untuk menggantikan pondok yang kurang selesa kepada rumah yang Alhamdulillah agak selesa....

selepas selesai solat maghrib kami semua berpindah rumah... kami diberi rumah sewa yang agak selesa.... Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar,.....keesokan harinya tepat jam 5:30 pagi lagi kami bangun dan bersiap untuk memulakan aktiviti di mrsm jeli kelantan.... terasa sangat gementar.... bagi menghilagkan gementar dan sebagai kenangan kami bergambar bersama-sama... menggunakan kamera alif

kami mula bergerak ke arah bas yang sedang menanti kami di luar jalan.... setelah semuanya cukup kamipun bertolak ke mrsm jeli bagi merealestarikan karnival sains dan inovasi ini.... 15minit saja masa yang diperuntukkan.... sampai saja di sana... kami disambut dengan pameran pelbagai jenis kereta buatan malaysia iaitu proton...

kami bergambar di buff proton.... banyak betul kereta2 yang belum dikeluarkan lagi.... antara yang mencuri perhatian kami iaitu kereta berbentuk seperti lamboghini, selain itu kereta baby rhino....
kami dipanggil lagi oleh konduktor kami untuk bergambar sebagai kenangan kepada kami semua..... peace!!!!!

takkan nak bergambar je kot!!!!! tepat jam 10:30 pagi kami pun memulakan acara kami di situ dengan bersama-sama merasmikan karnival ini di dewan bitara... antara yang ada di situ ialah pendikir barat tersohor kelantan iaitu jali bunga tanjung... perasmian karnival ini dirasmikan oleh Y.B. MUSTAFA MOHAMAD.... selepas selesai majlis perasmian kami terus ke dewan 2 untuk mendengar kursus selanjutnya....

setelah selesai ceramah wood industry kami diberi rehat sejam... kami dibiarkan beriadah dan bersama-sama menyertai acara yang dijayakan..... antara acara yang dipertandingkan roket air, mewarna, membuat pasu, rekaan bangunan dan banyak lagi.....

semua tempat kami bergambar atas bawah kiri dan kanan...... pukul 3petang kami diminta sekali lagi ke dewan bitara mrsm untuk mendengar ceramah yang di sampaikan oleh angkasawan negara iaitu MEJAR DR. FAEZ KHALEED.....

hari pertama ni acara kami tamat selepas kami menyaksikan music show sains... selepas tamat acara itu kami akhirnya berangkat balik ke rumah sewa..... tepat pukul lima semua aktiviti selesai untuk hari ini......  nantikan sambungannya di bahangian kedua blog saye.... untuk aktiviti pada hari kedua. dan keberangkatan pulang kami ke kuantan.....

Tiada ulasan:

Catat Komen

ads