ads

Ahad, 23 Disember 2012

03 di kuala krai - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

03 di kuala krai - Google Blog Search


kes rompakan kedai salun dan tebusan <b>di kuala krai</b> <b>...</b> - Enciknakal

Posted: 27 Nov 2012 03:50 PM PST


Kes rompakan kedai salun dan tebusan di Kuala Krai Kelantan – 27 November 2012

Suasana tenang di Dataran Guchil semalam bertukar kecoh apabila seramai 2,000 orang awam berkumpul untuk menyaksikan adegan cemas melibatkan lima pekerja salun dan seorang pekerja restoran yang dijadikan tebusan selama tiga jam setengah oleh penyamun bersenjatakan pistol palsu

rompakan kedai salun kuala krai kes rompakan kedai salun dan tebusan di kuala krai kelantan

Kejadian mendebarkan pukul 2 petang itu berakhir tiga jam setengah kemudian dengan polis dapat memberkas suspek berusia 27 tahun dari Tanah Merah selepas berjaya menjalankan rundingan tanpa melibatkan sebarang kecederaan

Pemeriksaan mendapati, suspek merupakan seorang graduan pereka grafik dari salah sebuah universiti tempatan

Dia menjadikan enam orang iaitu empat pekerja, seorang warga emas berusia 68 tahun yang juga bapa kepada pemilik salun dan seorang pekerja restoran yang kebetulan menghantar baki wang membeli roti kepada seorang pekerja salun berkenaan sebagai tebusan

suspek rompakan kedai salun kuala krai kes rompakan kedai salun dan tebusan di kuala krai kelantan

Ugut!..suspek (kanan) mengarahkan pekerja salun membuka mesin penyimpan wang

Kejadian itu turut mengakibatkan dua mangsa pengsan dengan salah seorang diserang asma

Difahamkan, suspek datang ke premis itu dengan memakai topi keledar dan menutup mulut sebelum mengacukan pistol palsu ke arah pekerja. Suspek turut membawa sebilah pisau

Ketika kejadian, dua pekerja yang berada di dalam tandas dan bilik rawatan muka yang tidak disedari suspek telah menghubungi polis bagi memaklumkan mengenai kejadian itu

Sepanjang tempoh tiga jam setengah itu, suspek telah melepaskan seorang demi seorang tebusan sehingga tinggal seorang pekerja wanita sebelum dia diberkas

Facebook : Komen dan Maklumat Dari Pembaca

03 di chiku - Google Blog Search

0 ulasan
URL Sumber Asal :-

03 di chiku - Google Blog Search


Blog Felda: felda <b>chiku</b> - Google Blog Search

Posted: 23 Dec 2012 09:11 AM PST

Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

Posted: 09 Sep 2012 09:06 AM PDT

Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

Posted: 13 Jul 2012 12:00 AM PDT

    Leave a Reply

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 13 Jul 2012 09:05 AM PDT

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 18 Jun 2012 09:13 AM PDT

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 08 Apr 2012 12:00 AM PDT

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 08 Apr 2012 12:00 AM PDT


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 08 Apr 2012 09:24 AM PDT


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 07 Apr 2012 09:39 AM PDT


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST

    [unable to retrieve full-text content]Sekolah Kebangsaan Sri Chiku (2) atau nama ringkasnya SK Sri Chiku (2), merupakan sebuah Sekolah kebangsaan yang terletak di Felda Chiku 2. Pada 2009, Sekolah Kebangsaan Sri Chiku (2) memiliki 108 pelajar lelaki ...

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 28 Jan 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 28 Jan 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 28 Jan 2012 12:00 AM PST

    [unable to retrieve full-text content]Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search. Posted: 28 Jan 2012 12:00 AM PST. Xpdc ke Felda Chiku Gua Musang bahagian 1. Kali ini penceritaan agak panjang dan saya terpaksa bahagikan kepada 2 bahagian. Part 1 and part 2.

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST

    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    Blog Felda: <b>felda chiku</b> - Google Blog Search

    Posted: 26 Feb 2012 12:00 AM PST


    KOLEKSI LENCANA SEKOLAH ABAH: Lencana Sekolah / School <b>...</b>

    Posted: 26 Feb 2012 05:29 AM PST

    Sekolah Kebangsaan Sri Chiku (2) atau nama ringkasnya SK Sri Chiku (2), merupakan sebuah Sekolah kebangsaan yang terletak di Felda Chiku 2.
    Pada 2009, Sekolah Kebangsaan Sri Chiku (2) memiliki 108 pelajar lelaki dan 131 pelajar perempuan, menjadikan jumlah keseluruhan murid seramai 239 orang. Ia mempunyai seramai 24 orang guru.2009

    Sekolah Kebangsaan Sri Chiku (2)
    Felda Chiku 2
    18300, Gua Musang
    Kelantan, Malaysia


    Telefon = 6099284230
    Fax = 6099284231

    # Lencana ini merupakan sumbangan daripada pihak admin fb dari Sekolah Kebangsaan Sri Chiku 2, Gua Musang , Kelantan.

    # Diterima oleh KOLEKSI LENCANA SEKOLAH ABAH pada 20 Feb 2012.

    # Jutaan terima kasih  diatas sumbangan ini. 

    # Sumbangan lencana ini adalah hasil daripada maklumbalas pihak sekolah di Facebook Koleksi Lencana Sekolah..

    03 di kok lanas - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di kok lanas - Google Blog Search


    Jawatan Kosong 2012 <b>di</b> Kolej Komuniti <b>Kok Lanas</b>

    Posted: 26 Sep 2012 08:09 PM PDT

    [unable to retrieve full-text content]Jawatan Kosong 2012 di Kolej Komuniti Kok Lanas, kolej komuniti kok lanas, jawatan kosong Kelantan,Pensyarah Sambilan Harian,Terapi Kecantikan dan Spa.

    03 di pasir puteh - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di pasir puteh - Google Blog Search


    Nora Aniza: Beza Makanan <b>di</b> Tanjung Malim dan <b>Pasir Puteh</b>

    Posted: 22 Nov 2012 07:11 PM PST

    Sebagai orang Kelantan, tambah-tambah orang kampung macam aku ni, makan nasik sebagai sarapan pagi pada pukul 7 pagi adalah kebiasaan dan amalan seharian. Tak lengkap hidup kalau tak makan nasi pagi. X ada pulak mak aku sediakan aku sarapan pagi roti dengan inti tuna atau apa-apa sahaja ala western. Kalau ada tu ada, tetapi nasik akan menjadi keutamaan. Lepas makan nasik kena ada kuih muih, barulah ditambah dengan roti, penkek McD dan sebagainya. Menu sarapan pula seperti nasi minyak, nasik lemak, nasik goreng, nasi beriani, pulut nasik, nasik berlauk dan semuanya yang berasaskan nasik.
    Lauknya sangat istimewa, mesti ada ayam pedas, ayam kicap, ayam gulai, ayam bakar, daging bakar, daging goreng, daging black paper, ikan bakar, ikan gulai yang macam-macam pesen dan banyak lagi. X ada istilah "saya tak makan pagi" dalam kamus hidup orang Kelantan.
    Kalau mak aku malas nak masak sekalipun, sarapan nasik akan dibeli dari luar. Di sepanjang jalan di negeri Kelantan anda akan mendapati ada orang jual nasik pagi di mana-mana sahaja. Seawal pukul 6.30 pagi orang dah setat meniaga, dan seawal pukul 8 pagi semua nasik akan habis dijual. Jadi, bangun Subuh awal-awal dan terus bersiap untuk mencari nasik.
    Dan nasik putih (dalam kuantiti yang banyak) + ayam pedas (1 ketul besar) + acar (pun banyak jugak), anda hanya perlu membayar RM1.50- RM2.00 untuk nasik yang mengeyangkan sampai petang tersebut. 
    Tapi kat Tanjung Malim, pukul 10 kedai nasik tak buka lagi. Apelah kan, aku pagi-pagi aku lapar. Kul 10 tu kalau kat kampung aku makan tengahari dah tu. Tapi di Tanjung Malim kul 10 baru aku sarapan. Sangat tidak baik untuk kesihatan dan menjejaskan projek diet aku!
    Kenapa orang sini tak serajin orang Kelantan? Pastu nak kaya macam orang Kelantan, tapi kijo malas. Patut aku tengok pakcik tu pelajar UPSI berduyun-duyun ke kedai dia tapi tak kaya-kaya pun, duk pakai je Wira buruk dia tu, itulah. Pagi-pagi tu pintu rezeki terbuka luas. Tapi orang Melayu kita? Pagi-pagi kul 7 mata pun tak terbukak lagi! Tak macam orang Kelantan puok nih! Geram aku!
    Kenapa aku geram? Sebab aku takleh sarapan nasik pagi. Kenapa tak masak sendiri? Tak sempat la. Kul 8 dah setat kelas. Kalau ada mak boleh mak masakkan. (alasan yang munasabah kan)
    Pastu kat Tanjung Malim nie makanan mahal-mahal. Contohnya nasik lemak bodoh-bodoh, dijual RM1.50. Awak tahu tak apa itu nasik lemak bodoh-bodoh? Yang dijual kat depan kampus tu, macam tu la. Nasik lemaknya mengandungi hanya sedikit nasik, telur 1 bijik yang dibelah 6, sambal bilis yang bawangnya lebih banyak daripada bilis (kadang-kadang bilis sekor pun takde), timun 1 kerat, kacang 4 bijik dan sambalnya berminyak! Macam tu jual RM1.50. 
    Aku bukan nak tipu tapi ini kenyataan, dengan serendah RM1.50, di Kelantan anda akan mendapat nasik lemak cerdik bukan nasik lemak bodoh-bodoh macam kat sini. Nasiknya banyak dan sudah tentu berlemak, sambal bilis dengan ikan bilis, telur sebijik dibahagi 2 dan rasanya sangatttttt sedap.
    Kalau awak orang Kelantan, awak akan cakap, betul betul betul. Tapi kalau awak orang bukan Kelantan, silalah lawati sendiri negeri Kelantan. Orang Kelantan masak sedap jadi silalah cari calon isteri orang Kelantan. 
    Kenapa orang Kelantan ramai di IPTA di Malaysia? Salah satu faktornya ialah kerana mereka mengambil sarapan berasaskan nasik. Dan kajian telah pun membuktikannya. Sarapan nasi membuat tubuh mendapatkan pasukan glukosa yang cukup kerana nasi mengandung karbohidrat yang tinggi. Glukosa ini akan dialirkan ke otak melalui darah sehingga otak dapat bekerja optimal.
    Otak merupakan organ yang paling banyak menggunakan tenaga iaitu sebanyak 25% daripada keperluan tenaga badan. Tidak mengambil sarapan pagi menyebabkan paras gula dalam darah menjadi rendah dan mengurangkan bekalan nutrisi kepada otak. Banyak sel-sel otak akan mati dan keseluruhan otak akan menjadi kurang aktif pada hari tersebut.
    Nampak tak? Apa kaitan nasi dengan otak? Jadi, makanlah nasik untuk kebaikan otak.

    Comel-comel sokmo :-)

    03 di bachok - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di bachok - Google Blog Search


    pena berapi: ustaz nasha bertanding atas tiket bebas <b>di bachok</b>

    Posted: 23 Dec 2012 01:10 AM PST

    Salam buat semua..


    1.Seperti dalam posting saya setahun yang lepas,semua mengatakan penulis telah mengeluarkan fitnah berkenaan perselisihan perjuangan antara Nik Aziz dan Nasha Mat Isa.Tapi hakikatnya seperti sudah diduga,Nik Aziz menjadi dalang sehingga Nasha Mat Isa telah ditendang keluar daripada kerusi Timbalan Presiden Pas dan diganti dengan Drebar Teksi Mat Sabu.



    2.Mutakhir ini, Nasharudin Mat Isa telah banyak menimbulkan rasa kurang senang MB Kelantan sehingga timbul desakan untuk mengantikan calon baru untuk kerusi Parlimen Bachok yang kini disandang oleh Nasha Mat Isa.

    3.Menurut Nasha sendiri,beliau akan tetap mempertahankan kerusi Parlimen Bachok bagi mendapatkan suara di Parlimen selepas Pilihanraya Umum Ke 13 nanti. Ketika ditanya tentang tiket parti yang akan ditanding beliau.Beliau berulang kali menyuarakan hasrat untuk menggunakan tiket BEBAS untuk tidak terikat dengan mana-mana parti politik selepas PRU 13.

    4.Nasha cuma mengharapkan pengundi-pengundi Bachok melihat kembali pengorbanan yang beliau lakukan untuk Rakyat Bachok selama ini.Beliau dengan nada tegas menyatakan beliau akan tetap mempertahankan perjuangan Islam dalam memartabatkan Syiar Islam di bumi Malaysia khususnya.


    Pena Berapi : Kafirkah Aku @ Kerajaan Perpaduang?

    c++ silap. ameno bakal hilang wang pertaruhan <b>di bachok</b>

    Posted: 16 Dec 2012 01:47 AM PST

    Tak tau apa yang C++ mengarut ni? Ader ker dia kata Nasharuddin Mat Isa bertanding di Bachok akan timbul persoalan adakah para pengundi di Parlimen Bachok akan memberikan undi mereka kepada Nasharuddin Mat Isa? 
    Ader ker dia kata entah jentera parti PAS di Parlimen Bachok akan berkerja dan berkempen untuk memastikan Nasharuddin Mat Isa ini menang di kerusi Parlimen Bachok nih? (Baca N3 C++ di sini).
    Apa C++ mengarut nih? Kalau Nasharuddin Mat Isa bertanding di Bachok, jentera PAS tak payah susah payah kempen! Konfim ameno hilang wang pertaruhan! Ini kerana semua penyokong ameno akan mengundi Nasharuddin Mat Isa! Kahkahkah!
    Nasharuddin kan disayangi oleh PM wasatiyyah dan ameno? Sudah tentu PM wasatiyyah takkan menyusahkan Nasharuddin Mat Isa di Bachok! Kahkahkah!
    Penyokong PAS pulak terbahagi kepada 2 kumpulan. Kumpulan UG pasti akan mengundi Nasharuddin Mat Isa. Kumpulan anti UG buat undi rosak atau boikot!
    Tentu Nasharuddin Mat Isa!
    Oleh hal yang demikian, ameno baik toksah ikut bertanding. Bior Nasharuddin Mat Isa menang tanpa bertanding. Lagi mudah kerja Nasharuddin Mat Isa. Tak payah turun padang. Lagipun selama ini dia tak turun padangpun. Tak pergi Muktamar. Tak pergi Bersih. Takde dalam HKR. So? Apa masalah? Tentu ameno akan sokong dia 110% untuk menang di Bachok!
    Bro C++, agak-agak kalau Yong baling kasut boot selemoi taik kucing kat geng UG PAS, polis tangkap tak?

    03 di manek urai - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di manek urai - Google Blog Search


    Saudaraku...: PAS Malu Pada Calun Mereka <b>Di Manek Urai</b>

    Posted: 30 Jun 2009 10:47 PM PDT

    Apakah kena mengena status pelajaran dan pangkat adik beradik dengan kemampuan sebenar calon Pas di PK Manek Urai, Mohd Fauzi Abdullah menjadi ADUN?

    - Kenapakah Harakah.daily tidak menyentuh latarbelakang pendidikan calon mereka? Siapakah yang bertanding, Mohd Fauzi Abdullah atau adik-beradik beliau?

    - Apakah pengundi tidak perlu tahu latarbelakang pendidikan calon pemimpin mereka kerana pendidikan sangat penting untuk memastikan pemimpin tersebut boleh berfikir secara matang, berilmiah dan bervisi jauh?

    - Apakah tujuan di atas untuk mengaburi rakyat daripada tidak menilai taraf pendidikan calon Pas tersebut yang dikatakan rendah iaitu hanya sekadar SRP sahaja?

    2. Dan apakah jentera Pas malu dengan status 'pemborong ikan' calon mereka sendiri sehinggakan mereka tidak sanggup meletakkan 'pemborong ikan' di dalam berita mereka?

    - Apakah 'pemborong ikan' terlalu rendah di mata jentera Pas?

    Persoalan-persoalan di atas timbul apabila kita membaca pengenalan calon Pas di dalam web Harakah.daily.

    Walau pun penulis bukan ahli Pas tetapi tindakan Harakah.daily yang tidak konfiden dengan taraf pendidikan dan pekerjaan calon mereka sendiri adalah amat memalukan!

    Di antara kenyataan di dalam Harakah.daily:-

    KUALA KRAI 27 Jun (Harakah) - Seorang peniaga Haji Mohd Fauzi Abdullah, 50 diumumkan sebagai calon PAS bagi mempertahankan Dun Manek Urai malam tadi.

    .......Beliau merupakan anak keenam daripada lapan adik-beradik. Empat daripadanya mendapat pendidikan tinggi sehingga ke luar negara.

    Seorang lagi kakaknya, Prof Dr Aminah pensyarah kanan di UKM; ketiga, Ibrahim seorang peniaga buah-buahan; keempat, Sabariah ketua jururawat di Hospital Temerloh.

    Kelima, Mohd Yazid, pengarah jabatan kerajaan di Putrajaya. Manakala dua adiknya iaitu Razali memiliki syarikat perunding di Pulau Pinang dan adik bongsu, Zaidi lepasan bidang IT di universiti, Australia - Harakahdaily.

    Dan jika kita merujuk kepada adik-beradik calon Pas, empat di antara mereka berkemungkinan besar telah mendapat bantuan dari segi biasiswa atau pun pinjaman daripada kerajaan Barisan Nasional.

    Kakak calon Pas, Prof Dr Aminah pula bekerja di universiti yang dibiayai oleh kerajaan Barisan Nasional manakala yang keempat, Sabariah bekerja di hospital tajaan kerajaan Barisan Nasional.

    Dan Mohd Yazid pula mendapat gaji sebagai pengarah jabatan kerajaan yang ditadbir oleh parti Barisan Nasional di Putrajaya. Di manakah jabatan itu ya?

    Maksud mudah, majoriti daripada keluarga calon Pas terhutang budi kepada kerajaan pusat BN. Dan jika mereka benar-benar faham, 5 daripada adik-beradik Mohd Fauzi akan memangkah calon Barisan Nasional.

    Dan jika jentera Pas sendiri tidak konfiden dengan kemampuan intelek Mohd Fauzi, apakah penduduk di Manek Urai masih mahu memperjudikan masa depan kawasan mereka dengan mengundi calon Pas tersebut?

    03 di machang - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di machang - Google Blog Search


    Kerajaan Pusat Bina 10 Massjid <b>Di Machang</b> Sejak 2006 | Detik <b>...</b>

    Posted: 14 Oct 2012 07:29 AM PDT

    Simbolik penyerahan kunci Masjid Al-Raudhah Kampung Banggol Judoh di sini.

    Oleh ELIAS ISMAIL

    MACHANG - Kerajaan Pusat mellaui Jabatan Pembangunan Persekutuan (JPP) telah memperuntukkan RM22 juta bagi imembina 10 buah masjid di Kelantan sejak 2006.

    Pengarah JPP, Datuk Makhtar Mustapha berkata, tujuh dari 10 buah masjid tersebut telah siap dan beroperasi sepenuhnya untuk kemudahan orang ramai.

    Beliau berkata, JPP turut akan membiayai sebahagian kos membina baru bangunan Madrasah Tahfiz Al-QURAN Al-Ismailiah Pasir Mas dan  membina Pondok An-Najmiah, Geting, Tumpat.

    "Masjid Ayesha, Kok Lanas dengan peruntukkan sebanyak RM6 Juta juga hampir siap manakala Masjid Al-Hanan, Mukim Simpang Empat, Tendong, Pasir Mas dan Masjid Mukim Bandar Lama, Gua Musang  dengan peruntukkan masing-masing RM2.2 juta dan RM3 juta akan dimulakan dalam masa terdekat," katanya kepada pemberita selepas majlis  penyerahan Masjid Al-Raudhah Kampung Banggol Judah kepada Majlis Agama Islam dan Adat Istiadat Melayu Kelantan (MAIK), di sini, hari ini.

    Hadir sama Timbalan Yang Dipertua MAIK, Datuk Kamaruddin Mohd Zin, Ketua Umno Bahagian Machang, Datuk Ahmad Jazlan Datuk Yaakub dan bekas Ahli Parlimen Machang, Datuk Sazmi Miah.

    Katanya, selain masjid, JPP juga menaiktaraf 700 buah madrasah dan surau di kampung-kampung  dan taman  dalam tempoh yang sama  dengan melibatkan peruntukkan sebanyak RM51 juta.

    Masjid Al-Raudhah yang dibina di tapak baru itu dimulakan pada akhir 2010 dengan kos pembinaan sebanyak RM2.6 juta dan menyediakan pelbagai kemudahan kepada orang ramai termasuk ruang meletak kereta yang luas.

    Masjid yang mampu memuatkan hampir 800 jemaah dalam satu masa itu juga menyediakan bilik sembahyang jenazah dan pejabat imam.

    Selain penduduk tempatan, masjid ini juga menjadi persinggahan  orang ramai terutamanya pada hujung minggu memandangkan ia terletak di laluan utama, Lebuhraya Machang-Pasir Puteh.

    Imam masjid tersebut,  Zulkafli Jusoh berkata, pihaknya berterima kasih kepada semua pihak  yang menjayakan pembinaan masjid tersebut  dengan menyediakan pelbagai kemudahan kepada penduduk dan orang ramai.

    Katanya,  pelbagai program akan diadakan selain solat berjemaah bagi mengimarah masjid tersebut sesuai dengan peranannya sebagai pusat aktiviti penduduk dan tidak terhad kepada solat semata-mata.

    "Kami juga menerima sambutan yang memberangsangkan terutamanya pada hujung minggu apabila ramai pengguna jalan raya yang singgah bagi mengerjakan solat di sini," katanya.

    03 di jeli kelantan - Google Blog Search

    0 ulasan
    URL Sumber Asal :-

    03 di jeli kelantan - Google Blog Search


    MAJLIS PERASMIAN PROMOSI MEGA PROGRAM LATIHAN

    Posted: 16 Dec 2012 11:41 PM PST

    MAJLIS PERASMIAN PROMOSI MEGA PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA 2012 DI JELI, KELANTAN

    10 Dis 2012   –   Jabatan Latihan Khidmat Negara telah melancarkan Promosi Mega 2012 Program Latihan Khidmat Negara di Perkampungan Orang Asli Sungai Rual, Jeli, Kelantan pada hari ini dan telah dihadiri oleh hampir 400 penduduk Kaum Orang Asli. Majlis turut dihadiri oleh ahli-ahli Briged Sukarelawan Khidmat Negara yang telah membuat persembahan untuk masyarakat tempatan.  Majlis telah dirasmikan oleh Ketua Pengarah Jabatan Latihan Khidmat Negara; YBhg Dato' Abdul Hadi Awang Kechil

     

    BLOG KELANTAN

    Copyright 2010 All Rights Reserved