Rabu, 15 Jun 2011

03 di bachok - Google Blog Search

03 di bachok - Google Blog Search


Pantai <b>Bachok</b> - Jom Ngularr cara aku | dnoBiz

Posted: 20 May 2011 07:44 AM PDT

Pantai Bachok – Jom Ngularr cara aku

Hari ni Kebetulan aku ada Program untuk salah seorang pengedar aku di Bachok Kelantan…. erkkk… hari cuti pun kerja gak ke… :D

Ni la kelebihan kerja sendiri, orang kerja kau kerja orang cuti pun kau kerja, MC pun kerja gak… hahaha :D

Sebenarnya dah hampir 4 tahun aku tak jejak kaki kat Pantai Bachok ni, dan aku pun dah lupa macam mana rupa permandangannya, Tapi petang tadi kebetulan aku ada program berhampiran dengan kawasan Pantai Bachok ni, jadi apa lagi, ambil kesempatan la sambil kerja sambil riadah hahah…

Apa lagi, bagitau je kat anak buah aku nak pergi pantai, semua nak ikut….. tapi dengan syarat tak boleh mandi… kalau nak mandi kena datang lain kali. Yang jadi mangsa sebagai pengasuh ialah adik aku yang sedang bercuti sementara menunggu untuk Praktikal Di HUSM Kubang kerian Tak lama lagi, dan kemudiannya menyiapkan Thesis untuk melengkapkan Master Saikologi Kaunseling, tu pun kalau dia tak jadi gila dalam tempoh tu… (buku dia yang selalu jadi mangsa rujukan aku :D )

Sampai kat Pantai aku tinggalkan mereka dan  dan aku terus dengan program asal aku… 

Pantai Bachok

pantai bachok

pantai bachok

pantai bachok

pantai bachok

Ps : Kalau nak mandi pantai kena datang lain kali sebab hari ni aku tak boleh nak pantau mereka :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads