Khamis, 2 Jun 2011

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


Sekitar Mini Seminar <b>Di Kota Bharu</b> | Abooain.com

Posted: 11 May 2011 02:19 AM PDT

Home » Seminar & Bengkel

Assalamualaikum,

Alhamdulillah, Mini Seminar Asas Perniagaan Internet yang diadakan di Hotel Raudah, Kota Bharu baru-baru ini telah pun selesai. Mini Seminar anjuran Usahawan Internet Pantai Timur (UIPT) telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya. Saya turut menyertai mini seminar ini tetapi agak terlewat sedikit tiba kira-kira 15 minit selepas majlis bermula. Para speaker nampaknya memang hebat-hebat belaka dalam berkongsi ilmu dan pengalaman mereka. Rata-rata peserta kelihatan begitu bersemangat dan tekun mendengar setiap patah perkataan yang keluar dari mulut speaker.

Para speaker yang terdiri dari Shaiful Azhan Malik, Faizul Noor, Hafiz Wasa, Peja Sukri, Son Karin, Tengku Faris dan bantu oleh rakan-rakan belakang tabir seperti Cikgu Loh, Shekh Mohd Haqimie dan emcee dihormati Mohd Firdaus serta tetamu VIP, Wan Mus dari JomHosting.

Secara keseluruhan Mini Seminar berjalan lancar dan semua memberikan yang terbaik untuk para peserta. Di bawah ini saya kongsikan beberapa gambar sepanjang majlis tersebut. Terima kasih kepada beberapa peserta yang sempat berbual-bual dan makan bersama seperti Wan Zaidi, Suhaimi, Hairil, Cikgu Ghazali dan Puan Azizah.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularity: 9% [?]

Related posts:

  1. Seminar Pakar Bisnes Internet & Bonus VIP
  2. Mini Seminar Asas Perniagaan Internet di Kota Bharu
  3. Mini Seminar Perniagaan Internet Di Kota Bharu?
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Mini Seminar Asas Perniagaan Internet <b>di Kota Bharu</b> | Abooain.com

Posted: 28 Apr 2011 11:50 PM PDT

Home » Seminar & Bengkel

Assalamualaikum,

Berita baik untuk penduduk Kelantan dan Terengganu yang ingin mengetahui tentang asas Perniagaan Internet. Satu Mini Seminar akan diadakan di Kota Bharu, Kelantan bertempat di Hotel Raudah. Anda akan didedahkan tentang jenis-jenis perniagaan internet yang wujud di internet ini sama ada perniagaan produk digital, perniagaan produk fizikal, perniagaan perkhidmatan mahupun perniagaan affiliate. Mini Seminar ini akan menyediakan pakar-pakar dalam bidang masing-masing untuk memberikan pendedahan secara lebih terperinci pada anda tentang jenis-jenis perniagaan online.

Kami akan dedahkan berkenaan strategi perniagaan internet yang terbukti berkesan dan mampu memberikan 'income' yang berganda setiap bulan. Ini bukan omongan kosong tetapi satu strategi yang benar-benar telah menjadikan salah seorang dari 'pakar-pakar' tersebut berjaya menghasilkan jualan di internet sehingga 4 angka dalam tempoh 4 hari. Mungkin sekali dengar macam tidak logik kan? Namun itulah realitinya, strategi tersebut memang berkesan. Anda boleh mendengar sendiri apakah strategi tersebut dan praktikkannya segera.

Mini Seminar Asas Perniagaan Internet ini akan diadakan di:

TEMPAT : Hotel Raudhah Jalan Maju, 15000 Kota Bharu
TARIKH : 7 Mei 2011 (Sabtu)
MASA : 9.00 Pagi – 5 Petang

Maklumat lanjut di:  www.impantaitimur.com

Seminar ini mendedahkan kepada anda:

1. Asas Perniagaan Internet – Penyampai saudara Faizul Noor. Beliau cukup hebat dalam membina website dan juga video bagi tujuan pemasaran internet.

2. Asas Perniagaan Produk Digital – Topik ini akan disampaikan oleh saudara Hafiz Wasa yang telah mula menjalankan perniagaan ebook sejak dari tahun 2007 lagi.

3. Asas Perniagaan Produk Fizikal – Topik ini akan disampaikan oleh 'Otai Ebay' Pantai Timur iaitu saudara Azmaharin atau lebih dikenali sebagai Son Karin.

4. Asas Perniagaan Blog – Disampaikan oleh saudara Faizal Syukri

5. Asas Perniagaan Affiliate – Saudara Tengku Faris akan berkongsikan kepada anda strategi terbukti berkesan untuk mendapat gelaran top affiliate.

Maklumat lanjut di:  www.impantaitimur.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularity: 10% [?]

Related posts:

  1. Seminar Pakar Bisnes Internet & Bonus VIP
  2. Sekitar Mini Seminar Di Kota Bharu
  3. Mini Seminar Perniagaan Internet Di Kota Bharu?
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Fakulti Siyasah Syar&#39;iyah: Lautan Rahmat <b>di Kota Bharu</b> ...?

Posted: 22 May 2011 08:39 PM PDT

KOTA BHARU, 23 Mei: Kenyataan NGO tajaan Umno, Jaringan Melayu Malaysia (JMM) mengutuk kerajaan negeri Kelantan membayangkan ketakutan Umno terhadap kejayaan program Munajat Anak Muda Kelantan.

Demikian kata Setiausaha Akhbar Menteri Besar Kelantan yang juga Ketua Penerangan Pemuda PAS Kelantan, Ahmad Fadhli Shaari (gambar bawah).

Beliau mengulas laporan akhbar Umno, Utusan Malaysia hari ini yang menyiarkan berita mengutuk Menteri Besar Kelantan, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz yang kononnya menggunakan pelajar pondok dan tahfiz.

Yang Dipertua JMM, Azwanddin Hamzah dilaporkan berkata bahawa Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz bin Nik Mat sebagai seorang yang bertopeng imej warak kerana sanggup memperalatkan pelajar sekolah agama di Kelantan untuk menghadiri program politik.

Fadhli berkata, hakikatnya, Umno dan Barisan Nasional gerun dengan kehadiran begitu ramai anak muda di dalam program tersebut.

Bahkan, katanya, jika Umno dan Barisan Nasional dengan segala kekuatan jentera yang ada berusaha untuk mengadakan himpunan seperti itu, ia tidak akan berjaya.

"Ini kerana budaya 'upah dan suap' yang sudah sebati dalam darah daging perjuangan mereka.

"JMM hanyalah merupakan 'budak suruhan' kepada UMNO dan hanya akan bercakap untuk kepentingan politik UMNO dan Barisan Nasional," kata beliau dalam satu kenyataannya kepada Harakahdaily.

Sepenuhnya di sini ...

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads