Ahad, 19 Jun 2011

03 di machang - Google Blog Search

03 di machang - Google Blog Search


Amir + Nasuha :: Outdoor <b>di machang</b>,kelantan…. « eaphotohgraphy

Posted: 26 May 2011 09:11 PM PDT

Posted: May 27, 2011 by erwinaszuwanni in outdoor, Wedding
Tags: , ,

Ini adalah first entry aku..huhuhu…….long long time ago(english awok yeah..) .pernah ada..tetapi ntah mana ntah address letak…so try laa buat semula blog ini…owang lain buat…aku pon mahu try buat jugak….so lupakanlah cite cite lama..mari kite cite cite baru..hah ce citer ce citer….okeh….first entry nie mengenai sahabat karib aku dan jugak ex-client aku semasa aku kerja di kemaman dolu…so dier hired aku sebagai  official photographer ntuk majlis dier……..kedua dua pasangan nie..berasal dari kelantan….aku telah menginap di sana selama 5 hari bermula pada ari rabu sampai ari ahad….walaweyhh…..

Amir & Nasuha nie adalah pasangan cool,easy-going and awesome.Tak kesah cam mana punya pose ,derang akan follow.Walaupun penat,tetapi bile suruh senyum derang akan automatic senyum..very da cool..huhu…per per pon guy…Congrat to you all….

Be the first to like this post.

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads