Isnin, 11 Julai 2011

03 di bachok - Google Blog Search

03 di bachok - Google Blog Search


Taklimat Amalan QE <b>di</b> IKBN <b>Bachok</b>

Posted: 05 Jul 2011 11:35 PM PDT

Pada 22 Mei 2011, satu taklimat Amalan QE telah diadakan oleh MPC Kelantan untuk kakitangan dan pegawai Institut Kemahiran Belia Negara di Tangok, Bachok. Taklimat ini telah diadakan di dewan seminar IKBN Bachok bertujuan untuk memberi pendedahan awal kepada warga kerja IKBN Bachok mengenai tatacara perlaksanaan 5S meliputi kawasan pejabat, bengkel, stor dan juga persekitaran. Taklimat ini telah dihadiri seramai 45 kakitangan IKBN Bachok yang mewakili semua jabatan dan bengkel.

Sebahagian kakitangan IKBN Bachok yang menghadiri taklimat QE

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

ROZLAN RAZALI: Hari Pertama <b>Di</b> GIATMARA <b>Bachok</b>

Posted: 08 Jul 2011 05:50 AM PDT


6 Julai 2011 adalah hari pertama aku bertugas di GIATMARA Bachok, Prosedur pertama lapor diri ialah mengadap bos, Alhamdulilah bos menyambut aku dengan penuh mesra tidak sebagaimana bekas bos GIATMARA Kota Bharu sekitar tahun 1994 yang menyambut lapor diri aku dengan penuh angkuh, sombong  dan tidak beradab. Tepat jam 8.00 pagi aku diberi taklimat oleh Pengurus hal selok belok GIATMARA Bachok seterusnya aku diperkenalkan kepada semua staf GIATMARA Bachok walau pun aku telah sedia kenal dan dikenali. Hari pertama ini banyak dihabiskan masa untuk memahami perosedur dan persekitaran GIATMARA Bachok dari akan-rakan sekerja. Kesimpulannya banyak perbezaan persekitaran dan presodur kerja jika dibandingkan GIATMARA Kota Bharu, apa pun aku terpaksa mengikut retak dan menyesuaikan diri dengan persekitaran ini. Tengaharinya aku sempat bersama 9W2AWQ menikmati makan tengahari di kedai berhampiran pejabat kami.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads