Khamis, 28 Julai 2011

03 di demit kelantan - Google Blog Search

03 di demit kelantan - Google Blog Search


PAPISMA <b>Kelantan</b>: Khidmat Kesihatan <b>di</b> Tendong Bunut Susu dan <b>...</b>

Posted: 30 May 2011 10:07 AM PDT

Alhamdulillah, dua program khidmat kesihatan statik sempena program Cakna Rakyat telah berjaya dilaksanakan dengan jayanya oleh sahabat-sahabat PAPISMA Kelantan; di Dun Tendong Bunut Susu pada 21 Mei dan di Dun Bukit Tuku, pada 28 Mei yang lepas.



Sambutan daripada pengungjung, rata-rata orang tempatan untuk menerima rawatan secara percuma adalah memuaskan. Antara aktiviti yang telah dijalankan oleh PAPISMA Kelantan sempena program Cakna Rakyat tersebut adalah membuat pemeriksaan kesihatan percuma seperti memeriksa tekanan darah serta kandungan gula dalam darah. Para pengungjung berpeluang mendapatkan ubat-ubat secara percuma disamping mendapatkan khidmat nasihat daripada kami.



Ribuan terima kasih khas buat Dr. Shahril, Dr. Hasme Zam, Prof Razak dan En. Rizwan (Farmasi Machang) yang sudi melapangkan masa untuk turun ke Dun Tendong Bunut Susu pada 21 Mei. Juga ucapan terima kasih juga buat team ke-2 yang diketuai oleh Dr. Shahril, Dr. Azaharim, Dr. Rosnani dan Dr. Azura kerana sudi turun ke Dun Bukit Tuku Rantau Panjang pada 28 Mei yang lepas bagi memberikan khidmat kepada masyarakat. Semoga Allah swt memberi keberkatan di atas pengorbanan yang telah dicurahkan.
Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by Used Car Search.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads