Jumaat, 1 Julai 2011

03 di kota bharu - Google Blog Search

03 di kota bharu - Google Blog Search


ini cerita Atiqah: Kelas Continental Cake <b>di Kota Bharu</b>

Posted: 21 Jun 2011 03:24 AM PDT

Sekarang ni saya semangat betul nak belajar buat kek. sebab kalau kek-kek yang saya pandai cuma sikit..contoh kek yang saya dah selamat buat:

kek coklat

kek peach
kek red velvet
dan beberapa kek yang koman.

pastu semalam baru je balik dari belajar buat kek hantaran dari najahbakery.com


nilah hasil tangan saya, dengan bantuan kak najah. hehe. perlu byk praktis lagi. terima kasih kak! :)

tadi saya google gambar-gambar kek continental. cthnya:

- chocolate indulgence
- opera cake
- rainbow cake

dan macam-macam lagi. geram betul nengoknya. saya lemah betul kalau tgk2 gambar kek. terus cari kelas.

Alhamdulillah, saya jumpa kelas di Kota Bharu pada 7 dan 8 Julai ni. confirm saya join! hehe..

doakan saya ya! :)


Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads