Khamis, 3 Mei 2012

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search

03 di pengkalan chepa - Google Blog Search


Resepsi Faizal&Asmac – <b>Pengkalan Chepa</b>, KB : Wafiy Zamre <b>...</b>

Posted: 09 Apr 2012 01:38 AM PDT

Posted on April 9, 2012















Tahniah!! Faizal&Asmac semoga kekal dan bahagia sehingga keanak cucu. Hah!! inilah hasil kalau saya sendiri turun padang hehe.. apa pun  bertambah   lagi pengalaman saya shoot wedding dalam kampung felda hehe.. Seingat saya last shoot wedding di felda pada tahun 2010 felda Jengka dan felda di Terengganu lupa dah nama felda apa?.. Gambar diatas majlis resepsi ke-2 Faizal&Asmac di Pengkalan Chepa, resepsi pertama  mereka di felda Kemahang. Sebenarnya saya suka shoot dalam suasana kampung tapi hampa tak sempat nak bawa kamu berdua shoot kawasan felda masa tak mengizinkan. InsyaAllah seperti yang saya janjikan sy akan shoot casual potrait kamu berdua selepas kawin.. tunggu info dari saya ok.

Faizal adalah kawan satu sekolah dan rakan sekalas saya. Selepas kami habis skool dapat result spm masing2 bawa diri, bertahun-tahun tak jumpa.  Jumpa pula si Faizal katanya nak booking saya jadi op majlis perkahwinanya tak sangka kawan sekolah pertama booking "Wafiy Zamree" hehe..  Teringat pula masa2 sekolah dulu saya,faizal dan geng2 lain kuat ponteng kelas, kena rotan dengan cikgu pun tak serik-serik. Alhamdulillah sekarang semuanaya berjaya bila dah habis skool masing2 ada kerjaya dan kejayaan masing2.

.

Enjoy!

Wafiy Zamree
Photographer
Hp +6 012-900 3989
Email : wafiyzamre@gmail.com
Website : www.wafiyzamree.com

Official Royal Portrait Photographer of KDYMM Tuanku Sultan Muhammad V, Sultan of Kelantan Darul Naim.

.


Dapatkan promo April, terhad untuk 20 slot sahaja. Harga pakej asal RM2000 anda jimat RM450.

If you would like to make a comment, please fill out the form below.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads