Isnin, 10 September 2012

03 di jeli kelantan - Google Blog Search

03 di jeli kelantan - Google Blog Search


AdukaTaruna: R <b>di</b> istana <b>Kelantan</b> sebelum install <b>di Jeli</b>.

Posted: 10 Aug 2012 04:12 PM PDT

Dalam tajuk khusus hasil bumi, kami bukan parti politik. Kami tak lawan UMNO dalam menuntut hasil bumi sendiri. Tapi lawan pengkhianat anak negeri. Dalam UMNO ada pejuang hasil bumi seperti Ku Li. Tapi ramai pengkhianat. Kaptennya ialah Stopa. Ini adalah video beliau mengaku menyekat hak Kelantan.


2 geografi penting untuk motif dapatkan hail bumi sendiri. Bachok (Awang Adek) dan Jeli (Stopa). Bachok dah merebak. Tinggal Jeli. Sebelum Jeli diinstall R, kami terlebih dahulu ke istana. Kerana maklumat mengatakan Stopa akan menggunakan kekuatan muka tak malunya dengan duduk sebelah Sultan Kelantan ketika isu pengkhianatannya tinggi.

R memberi isyarat kepada Stopa di istana. Tapi antara ciri pemimpin politik yang perlu ada ialah muka tak malu. Siyes!
R sangat laris di kalangan generasi muda. Tak pernah mana-mana NGO yang produknya laris dan diulang cetak. Trendy dan chicky?

Semalam, walau tidak praktikal dari segi waktu (bulan puasa, berbuka, terawih, etc), namun, R tetap berjaya ke Jeli. Alhamdulillah R dah berjaya diinstall di Jeli. Semoga ianya merebak seperti Bachok.
SB Tumpat dengan muka tak malunya hadir dan makan hidangan.

 Presiden R memberikan penjelasan semasa mengenai perjalanan dan kepentingan isu R.
R di Singapore! Di tanah milik nenek moyang yang diserahkan UMNO kepada Lee Kuan Yew.

 Jeming paling glamer di kalangan wanita Jeli. Jodohmu kat sini, Ming. Awatif KIAS tu bagi ke gua jer la.

 Rohinga yang juga cuba mencari jodoh di Jeli.
Simbolik install success. Penyerahan bendera dan mafla R kepada kepala R Jeli. Kepala aktivis Jeli, Cikgu Asri, sebelah jubah tu, adalah lelaki Batu Kikir, Negeri Sembilan. Menetap di Jeli.

 Syam Ghaz sedang menghasut penduduk Jeli.

Penduduk Jeli mendengar penjelasan kepentingan isu demi masa depan anak-anak Kelantan.

Devit Bekem first time makan kerang.

Jeming dilamar oleh ibu2 di Jeli. Anak muda ini sangat menghiburkan. Kalau dia duk rumah makcik hari2, mesti happy. Happy la makcik. Kami dah lama menderita dengan beliau bila duduk satu meja makan.

PROBASIS 2.0 <b>di Jeli</b>, <b>Kelantan</b>. - Kelab UMNO Luar Negara

Posted: 09 Aug 2012 09:23 PM PDT

[unable to retrieve full-text content]Pada hari jumaat, 13 dan 14 Julai 2012, Kelab UMNO Moscow dengan bantuan daripada Kelab Umno Luar Negara yang lain ( Jordan, Mesir, Indonesia dan Amerika) telah menjayakan program bakti siswa 2012 ( PROBASIS ...

PROGRAM IFTAR RAMADHAN MPC <b>KELANTAN DI</b> PARLIMEN <b>...</b>

Posted: 12 Aug 2012 11:50 PM PDT

12 Ogos 2012,Jeli-

Satu program iftar Ramadhan di Parlimen Jeli telah dilaksanakan oleh MPC Kelantan pada 12 Ogos 2012. Program ini telah dilaksanakan serentak di tiga Pusat Daerah Mengundi (PDM) iaitu di Kampung Berdang,Kampung Gunong dan juga Kampung Kalai.

Program ini di isi dengan lawatan ke rumah-rumah penduduk yang dikenal pasti oleh ketua kampung masing-masing untuk memberikan sumbangan kepada yang layak.Harapannya,dengan sedikit bantuan ini dapatlah mereka membuat persiapan untuk menyambut hari raya yang bakal tiba kelak.

Program ini diteruskan lagi dengan satu majlis berbuka puasa dengan ketua kampung dan diakhiri dengan majlis 'makan colek' bersama-sama dengan penduduk kampung bagi merapatkan silaturahim dengan pihak MPC Kelantan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads