Sabtu, 20 Oktober 2012

03 di gua musang - Google Blog Search

03 di gua musang - Google Blog Search


Seronok Premium Beautiful Bisnes Berkampung <b>Di Gua Musang</b> <b>...</b>

Posted: 16 Oct 2012 08:46 PM PDT

Posted on | October 17, 2012 | No Comments

Alhamdulillah baru siap pakej London Paris, dengar khabar pakej ke Istanbul nak buka pulak, maybe seawal 1 november..get ready kengkawan.

Minggu lepas balik Gua Musang, sorang diri sebab urusan kerja.. mak aih tak sangka sambutan maharani dan BBplus kat sana sangatlah memberangsangkan, sampai rasa macam tak mau balik sini lagi..nak dok lama2 dulu..tapi stok maharani tak cukup..n ada tanggungjawab di Kolumpo yang masih tak settle lagi..so jumpa Raya Haji pulak ye Gua Musang.

Owh nak share moment indah masa kat Gua Musang tempoh hari.

Kami panggil Mokma, orangnya kecil comel je, isteri Penghulu kampung kami, teruja sangat bila nampak kotak Maharani ni, terus sambar 3 kotak, dengan BBplus, Lactolite dan Premium Beautiful cash..fuhhhhh, tak sangka..dah berumur pown masih jaga dan pentingkan kecantikan..

LAngkah kanan…kalau 1 hari 10 rumah nak g jumpa client mcm ni..pengsan mak..ha ha

Sign up..Alhamdulillah…Wellcome Kak Ja..kengkawan yang di Gua Musang boleh cari Kak Ja ye untuk fitting Premium Beautiful atau nak tahu tentang produk lain..juga tentang premium Beautiful Bisnes..0199134927

Yes!! PMG new Member

Next jumpa dengan Kak Nana dan Mokteh pula, Nana ni memang pengguna maharani yang tegar, 4 bulan period tak datang, 4 bulan period datang tanpa henti..selama bertahun tahun, kompem tak selesa bila keadaan macam ni kita terpaksa alami kan..tapi akhirnya selepas berkenalan dengan maharani, baru makan selama seminggu terus period datang dengan normal, sebulan sekali sampai sekarang…Alhamdulillah..moga lepas ni boleh timang cahaya mata pula..kan Nana.

Contact Nana untuk berkongsi pengalaman dan nak tahu detail tentang produk juga bisnes k..0139629615

Malamnya pula bersama Sm Suzi, ke Ladang Relau berkongsi hebatnya Premium Beautiful dan peluang bisnes, Alhamdulillah..clossing dan sign up, wellcome Kak Meena.

Kak Meena seorang chief clerk di Ladang Relau, dan suaminya pula seorang Manager di Ladang Sarawak, tapi masih lagi ambil peluang yang dah kami tunjukkan..wellcome!!

orang orang ladang..jom contact Kak Meena..01229846291

andddddd…………………………..

Ok..dah lewat malam balik dulu

Time ni dah jam 12 malam, balik rumah mama masakkan kami mee sup, layan kejap lepas tu sambung dengan check balik apa yang kami buat hari ni, apa yang lebih apa yang kurang..apa nak buat besok.. apa next target.. Alhamdulillah..bekerja dalam satu team memang sangat menyeronokkan..apa pown share..jadi tak payah nak pening sensorang, leader ada untuk back up…tugas kita..full swing je..

ok sambung besok untuk hari kedua di Gua Musang..skang ada appointment  di selayang..wish me ye kengkawan..upss…nak jadi sebahagian dari kami?? 0122244103

Comments

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads