Selasa, 6 November 2012

03 di demit kelantan - Google Blog Search

03 di demit kelantan - Google Blog Search


Miskin sampai hendak Murtad : <b>Di</b> Kuantan bukan <b>Kelantan</b>

Posted: 25 Mar 2009 12:14 AM PDT

- DUA RUANG IKLAN MASIH KOSONG -
Miskin sampai hendak Murtad : Di Kuantan bukan Kelantan
Dilulus terbit pada Wednesday, March 25 @ 15:10:39 MYT oleh alghaib

Analisis Isu Oleh : Ustaz Hj Idris b Hj Ahmad Utusan Malaysia 25 Mac 2009 melaporkan sepasang suami isteri dari Perumahan PPRT Bandar Baru, Jaya Gading di sini dan sembilan anaknya yang berusia 14 tahun hingga 5 bulan daripada murtad.Pasangan suami isteri berusia 45 dan 35 tahun yang berasal dari Terengganu itu, bercadang menemui seorang paderi di sebuah gereja di sini selain membuat surat akuan hendak keluar daripada Islam.

Bagaimanapun, hasrat mereka diketahui oleh MUIP yang kemudiannya memberi kaunseling kepada pasangan berkenaan, serta berjaya mengembalikan akidah suami isteri tersebut dengan bersyahadah semula.

·          Berita yang menakutkan bagi orang yang ada kesedaran akidah dan sayang kepada Islam.

·          Ini adalah negeri bakal PM Datuk Seri Najib Tun Razak. Bakal Presiden Parti yang penuh dengan rasuah.

·          Selalu dalam setiap kali pilihanraya di Kelantan, Datuk Najib juara untuk mengutuk Pas gagal membangunkan rakyat dan membasmi kemiskinan. Tiba-tiba berita dalam Utusan Malaysia 25/3/09 negeri dia orang hendak murtad fasal miskin.

·          Lain kali Datuk Najib selesai masalah orang mkiskin dulu sebelum hendak pergi merampas negeri Perak. Walaupun negeri perak yang diperintah oleh pakatan Rakyat yang ramai exco bukan Islam tidak ada kedengaran bahawa rakyat hendak murtad macam negeri yang diperintah Datuk Najib.

·          Saya nasihat Datuk najib tidak usah datang ke Bukit Gantang dan Bukit Selambau untuk janji projeklah, selesailah masalah rakyat di tempat awak dulu. Rakyat Bukit Gantang tidak ada yang susah macam itu lagi. Nanti orang dua bukit kata negeri awak pun rakyat hidup bangsat, tiba-tiba hendak bela rakyat dua bukit.

·          Benarlah orang kata "Umno kuat Melayu bangsat". Buktinya berita hari ini.

* Penulis adalah Ahli Jawatan Kuasa PAS Pusat

http://idrisahmad.wordpress.com/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads