Khamis, 10 Januari 2013

03 di jelawat kelantan - Google Blog Search

03 di jelawat kelantan - Google Blog Search


Tupperware Online Malaysia: 4 Orang New Director Nov <b>...</b>

Posted: 21 Dec 2012 06:12 PM PST

Salam semua
telah 2 tahun saya berkecimpung dalam dunia Tupperware iaiatu jatuh bulan 12 tahun 2010.. kini saya kagum dengan 2 orang director yang muncul bulan ini dengan jayanya.. dan bulan ini sangat istimewa.. kerana sekaligus 3 orang director muncul dan bulan november seorang muncul.. maka director saya setakat ini sudah berjumlah 19 orang.. alhamdulillah.. dengan usaha gigih.. kita sama - sama akan berjaya.. chaiyokk...

4 orang director ini 2 orang lelaki dan 2 orang perempuan..

 1. Nama kamarul di Jelawat, Kelantan .. memang tidak asing lagi dengan ramah dan petah bercakapnya. itulah yang membuatkan pelanggan yang ingin memberi 1 unit tupperware berubah membeli 10 unit. dengan bimbingan M'clong sebagai upline. kamarul berjaya mengumpul 23 ribu sales bulan lepas dan seterusnya layak menjadi director bulan Novemver 2012. pada bulan disember 2012- kamarul telah pun mengumpul 10 ribu dan mahu ke Bangkok bersama - sama dengan team power.. dasyat kan..
ayuh kita sama sama ke bangkok..

2. Abdul salam ahmad atau nama pena atau fb nyer iaitu Thabrani - memang seorang yang gigih berusaha.. teknik yang digunakan iaitu mengumpul order dengan rakan niaga dan teman - teman yang dekat.. dan selepas itu, perniagaan dan jualannyer semakin meluas hingga boleh mendapat 18 ribu dalam 2 bulan cabaran DIQ. memang hebatkan.. seorang lelaki yang menguasi bidang wanita.. saya pernah jumpa salam sekali sahaja semasa celebration advance sales di flaminggo hotel. salam sekarang menginap di Terengganu. semoga salam dan aidil (upline) akan terus success..

3. Hainie Zackrie.. yang berasal dari Sarawak.. meskipun hanya berbual beberapa kali sahaja di talifon dan berhubung di fb. hainie ternyata mudah faham dan mempunyai strategi yang tersendiri. dia menggunakan teknik sistem KUTU yang dibuat di kawasan perumahannya. alhamdulillah.. hainie semakin hebat dan mampu menghasilkan 17 ribu dengan teamnya. semoga hainie terus berkembang dengan downline yang hebat - hebat..


4. Kak Lah atau Rosilah Wok - memang seorang yang rajin melayari Facebook. memang sikap ramah di facebook dan sering bertanya tentang cara dan tips meniaga memang sangat gigih.. maka kegigihan kak lah membuah kan hasil bila mana berjaya menjadi director bulan ini dan seterusnya bakal melayakkan kak lah menjadi anatara director yang boleh ke bangkok dengan percuma.. tahniah kak lah dan juga Jun @ M'clong..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads