Rabu, 13 Jun 2012

03 di jeli kelantan - Google Blog Search

03 di jeli kelantan - Google Blog Search


RAMAINYA ORANG DATANG SAMBUT NUAR <b>DI JELI</b>

Posted: 09 Jun 2012 07:15 PM PDT

Mak ai!!! Selaut manusia yang datang menyambut Si Ketua Penipu ni kat Jeli. Sampai tak nampak tanah. Punya la ramai. Sesak sungguh!!!

Kalau macam ni la rupanya, tak mustahil dia mampu jadi Perdana Menteri selepas Pilihan Raya Umum yang akan datang. Tapi, bukan PM untuk Malaysia la.

Mungkin kalau ada negara yang penduduknya terdiri daripada kerusi, habuk dan hama, boleh la dia jadi PM kot. Kalau nak jadi PM Malaysia, Lambat Lagi La Jawabnya!!!

Dah la tak de orang dengar ceramah dia. Dia bercakap pulak entah apa - apa. Tak ikut rentak lansung. Merapu tak tentu arah. Kalau tak percaya, korang boleh baca kat bawah ni nanti.

Tapi ye la. Nak buat macam mana ye tak. Dia pun dah jadi macam orang gila dah sejak akhir - akhir ni. Macam - macam masalah yang menimpa. Itu pasal la cakap pun tak tentu arah!!! Merapu je tak sudah - sudah!!!

Anwar datang ke jeli Kelantan untuk suatu Majlis PKR bersama Anwar di Kuala Balah Jeli. Majlis ternyata hambar kerana majlis bicara petang itu hanya dihadhiri oleh lenbih kurang 100 orang saja.

Ternyata pada permulaan ucapannya, Anwar tidak bersemangat dan bunyi meminta simpati. Teruk sekali bunyinya dia menyatakan dia tidak dapat hadhir sebelum ini. Padahal tak ramai orang lalu dia saja tinggalkan tempat ini. Kali kedua pun tidak bertambah baik.

Semasa di sampai ke Jeli, hanya beberapa orang saja AMK yang menyambutnya pada lebih kurang 4:30 petang. Dia berehat di rumah ayah Hj Fendi- YDP PAS Kawasan.

Anwar kata semasa di Johor, Pemuda UMNO baling batu. Tak mahu pula dia kata dia memang sengaja mahu orang balik batu untuk dia keliahatan dianiayainya. Itu yang dia kantoi di Lembah Pantai menggunakan taktok reverse psychology tak menjadi.

Dia menyatakan dia dicerca hampir tiap=tiap hari di TV. Sekejap cerita dia balun jantan, sekejap balun betina, dan digelar Yahudi dan Hindu, dan lain-lain.

Anwar cuba memutarbelit mengutuk UMNO sebagai tidak berakhlak dan suka cerca orang lain. Rasulullah adalah contoh terbaik sebab akhlak yang terpuji.

Tak lama selepas dia menyebut dia mula membuat fitnah yang kini isu itu tidak dijuarainya tetapi dijuarai oleh SUARAM. Anwar kata satu dunia tahu bahawa komisen kapal selam adalah 500 juta.

Dari 2007 di PRK Ijok dia sebut benda itu, dan akan dedahkan dokumen, mana dia dokumen?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads