Isnin, 17 Disember 2012

03 di rantau panjang - Google Blog Search

03 di rantau panjang - Google Blog Search


iniduniadilahBuzz: kami <b>di rantau panjang</b>, kelantan!

Posted: 16 Nov 2012 04:38 PM PST

hello, aku nak sambung story percutian aku ke kelantan yang aku story kat homestay tuh. besar kan ?? part paling suka time bangun tidur turun tangga nih..
hahaa.macam puteri pulak. berangan jap duk rumah besar. hoho.. then, after sampai tuh sesi mengangkut barang dalam kereta. waduhhh.. banyak sih..
selepas sesi angkat barang. akak and abang keluar cari makanan. lapar gilerrr. kat kelantan nih kalau dah senja memang semua dah tutup. aktiviti malam memang takde lah. just stay kat homestay and rest! akibat kepenatan, aku tertidur kat sofa jer sepanjang malam. rugiii tak tidur atas katil katil yang empuk itu.. huh..
hari kedua aku belah pagi kami ke rantau panjang. macam-macam kami beli. padahal petang tuh abang nikah. hahaa, sepatutnya pengantin rest , nih tak... ikut sekali shopping. kahkah....
apa-apa hal pon breakfast dulu lah. hehe.. sedap makan kat sini. tengok ramai kan? semuanya dalam RM50+ jer. tak macam first singgah kat dungun harituh. makan mahal gilerr. memang kena ketuk habis..tapi bab makan tak boleh nak jadi isu sangat sebab masuk perut jadi daging....=p ok, jom shooping!
rambang mata oi... yelah, duit sendiri ada memang macam-macma nak lah. itu nak ini nak. masak!!!!! sebulan jer lagi wei nak gaji. makan maggi jelah jawabnya..... hohoho. aku sempat grab sepasang baju and beberapa helai tudung. si dia pulak tak agak-agak. 4seluar jeans plus 3helai baju. tuh pon nyaris nak beli lagi. hahhaa...aku remind dia kang makan pasir kang balik nih. hoho..
disebabkan terlalu pegun kat sini, kami tak perasan jam nak cecah 12 tengahari. jam 1 petang kami kena ada di rumah pengantin. nasib lah rumah pengantin tak jauh.15 minit jer. kuikui... oklah,entry after nih story tentang tujuan sebenar kami disini okay. kang sambung story berjela-jela pulak. huhu. hari ini hari sabtu, aduhai, cuti lama malas nak balik JB pulak. =(

terima kasih daun keladi,lain kali baca lah lagi =p

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads